mirakelbetty

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Betty Bergström - 12 oktober 2010 20:48

Det är skitkallt! Och mörkt... 
Höst .. Löven knastrade sådär mysigt när Plutten sprang i dom idag ^^
Det är det enda bra med hösten; Att det är så jäkla fint på dagarna när solen lyser på alla löven :)
Men nu börjar det bli kladdigt i hästhagarna och hästarna blir ystra som satan. Jätteroligt .. Speciellt när man har en El Trittus att handskas med som är pigg och galen i vanliga fall ...
Men nu ska jag sluta klaga. Att man kommit såhär långt betyder ju att för varje jävla höstkväll man får stå ut med kommer man en kväll närmare våren när ljuset kommer tillbaka igen :) 
Ok .. Det finns ju bra saker med vintern men dom är ju betydligt färre än fördelarna med sommaren.. Dock måste jag ju säga det att man ser fram emot Sthlm Horse Show med Puman & ÄtarN :D  
Måste ringa Stina imorrn och ta tag i saker.. Imorrn.. Var sak har sin tid X)
Mötet i plugget idag gick väll... Bra måste jag säga. Saker blir aldrig som man har tänkt sig, och det har jag vant mig vid :P
Blir å dryga sig upp mitt i pisskalla jävla ottan imorrn och sparka iväg till den där förbannade lektionssalen och göra huvet full i bomull pga. den där jävla F*TT matten. 
Vill bara bli av med skiten.
OK, nu ska jag sluta klaga. 
 Höstdepression på G antar jag. 
Festligt...
.. Och på tala om festligt! På Halloween är det alltså fyllekalas på Lugnet, och alla ska vara utklädda till någonting. Men jag vet altså inte vad MirakelBetty skall spöka ut sig med, alltså min mors bästa förslag var: Prinsessa, Kines och träd. TRÄD wtf!!? xD .. Ahh, ni fattar nivån .. Själv har man funderat på Snutbrud, "Military Girl, Gestapo-Brud (Blir för fantasilöst tycker man, eftersom jag skulle kunna gå så i vanliga fall, hahahha) eller Cow-girl .. eller ja .. Nån som har ett BRA förslag eller en BRA åsikt med motivering? :) If that's the case, Please comment :D .. 
.. Träningen går bra, på tala om kläder och se bra ut och allt det där. Men maten åt helvete. Jag äter säkert 4 ggr så mkt mer än vanligt nu .. SUCK -.- 
.. Nu bär det av till stallet, sent värre så Mörke Reidar AKA Night Rider följer med, vilken raring ^^  .. Nu ska jag utrusta mig med långkalsonger och dubbla strumpor och sluta vara en sån bitterfitta. Ha en bra kväll, den som kan. Höj / MirakelBetty ^^

Tidigare månad - Senare månad

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Skapa flashcards