mirakelbetty

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Betty Bergström - 31 oktober 2010 00:39

Jag och frugan sitter här med varsin data och tittar på De Soto AKA Al Quaida & Nova AKA Kabelkvinnan som lubbar omkring som om dom hade fått glöd i arslet och springer upp och äter stup i kvarten. Det är alltså Lugnets två kattungar ^^
Pluttkörva har tunnat ur för  att han inte har ro att äta för att kääääts'N är så jävla intressanta .. Får mataN med körv eller nå :P
Idag fick Billy nåt mystiskt litet kolik anfall eller nåt .. Och jag har dåligt samvete för att jag inte trodde det var nåt att ta så allvarligt på. Han fes och slog med svansen. FyFan va dum i huvet jag känner mig .. 
Jaja ..
Sitter nu och försöker räkna ut ungefär hur mkt pengar det kommer gå åt för den närmaste framtidens inpladerade tokryck. Min budget har spruckit redan. Igen. Det var inte många veckor sen jag reparerade den efter att den sprack och exploderade och singlade ner i små mini bitar mot marken .. Och än en gång briljerar jag med mina snygga liknelser :D X)
 
Jag har iallafall tagit tag i detta med min Halloween utstyrsel. Nu kan man bara hålla tummarna att den kommer fram i tid. Nu står jag inför ett nytt problem: Vart fan ska jag göra av katterna när folket kommer hit på lördag..?
Återstår att hitta en lösning på det. Resten är rättså ordnat ;)
Hoppas bara på massa roligt folk så blir allt skitbra (Y) 
Ne asså jag hade planerat värsta inlägget om allt som snurrar i huvet på mig men icke. När man väl började knattra försvinner allt :P
Nu ska jag spela lite fv och var glá tror jag.
/ Fröken Hosta ...  

Tidigare månad - Senare månad

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards