mirakelbetty

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Betty Bergström - 9 november 2010 12:58

Sov från halv 3 till halv 5 ungefär. Gick upp klockan 6. Rättså seg åkte man och tog ut Tritta som fick smaka på Lusern för första gången. Slurk. X) 
Hon är tjurig att hålla på med men endå glad och social på nåt vis. Hon fattar nog att nåt är i görningen. Nu ska jag snooza lite framför teven med Pluttkörva. Han är trött efter att vi var ute och kastade boll nyss XD
Yrvädret själv när han dampar omkring med sitt lilla täcke.
Nu ska jag söva en stunn och sen till stallet i vinterrusket!

Det snöar. Godnatt.  

Av Betty Bergström - 9 november 2010 00:22

Tänka, tänka, tänka, tänka och tänka. Sen tänka lite till. 
Tills huvet sprängs. Jag hatar att vara ensam. Jag hatar att umgås med folk när jag är såhär. Hur fan ska man bete sig då för att bli nöjd?
Seriöst. Jag har blitt tjock! Inte sådär lönnfet som förr, utan TJOCK 
Jag vågar inte ställa mig på vågen .. X)
Och med min förmåga att hålla fast vid någonting kommer jag inte kunna banta..!
Idag var mamma och jag och handlade Lusern till Tritta så imorgon går hon på sin nya foderstat. Jag är orolig att jag inte ska orka hålla på med henne varje dag i ett och ett halvt år och bara gå och gå och longera. Eller jag vet inte om det är det att jag är orolig att hon ska vara monster nu i 1 år igen. 
Eller jag vet inte. 
Imorrn blire att gå upp tidigt som faan. Typ klockan 6. Till bup. Men ett pluss är att jag får ta ut hästarna. Det är mysigt. (Y)  Och jag är fortfarande vaken. Inga höga poäng. På Onsdag ska jag på möte med Åsa klockan 11:30. Jag ser konstigt nog fram emot det. (Y)

.. Till de jobbiga biten med idag. Idag fick jag insikter i en relation mellan två människor som gör illa mig med varje litet andetag dom tar. Det är inte deras fel, men samtidigt är det det. Det är på nåt vis fortfarande jobbigt när dom talar om dig.. Varför då?
Hör om andra som har vart med om liknande saker, dom är ju fit for fight efter typ 2 månader..? Jag då, som har gått här och hängt läpp jättelänge? 
Är det för att jag är svag och skit eller vadå?
Har jag gett upp, eller vafan är det här? 
När jag tänker på allt så känns det fortfarande för tungt för att bära, liksom jag borde kunna släppa det nu och vandra framåt men det går ju fan inte!...
Hur i helvete kunde det här hända..? 
What comes around goes around, OM det påståendet skulle stämma så är det ju fan jag som har gjort fel och betett mig illa men när,var,hur? Jag fattar inte. 
Fan vilket jävla offer jag är! .. Eller..? Är det jag som är elakingen eller va?
Ibland skulle det kännas som en tröst om det gick åt helvete för dig. Men jag skulle inte vilja se dig sådär. För det vill jag inte. Och jag vill inte att du ska vara ledsen eller nergången. Jag kan ju inte bestämma mig om nånting X) Ibland vill jag att det som komma skall i ditt liv ska gå jättebra och att du ska vara med henne och att allt ska vara apbra. Men ibland vill jag bara döda henne. Nej, inte döda men typ skrika åt henne iallafall. Ibland tycker jag synd om henne, för att jag vet. Vet hur det funkar. Vet vad du gjorde och kommer att göra igen. 
.... Ibland vill jag aldrig mer se dig, och glömma att du fanns. Ibland vill jag behålla dig som ett minne att ta fram och le åt men då känns allt bara hopplöst. SUCK. Och ibland vill jag skicka ett sms och fråga hur du mår eller ringa och prata med dig. Men varför skulle jag göra det, och vad skulle jag få ut av det? Inte sanningen iallafall. 
För du ljuger så bra att jag nästan skulle tro dig. 
Jag undrar när alla kommer tröttna på mig och mitt tjat. 
Fan vad jag saknar dig.. Men Fan va besviken och arg jag är på dig..
 
/ Opp och ner, ner och opp, Betty är fan en fetknopp.
 


 

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Skapa flashcards