mirakelbetty

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Betty Bergström - 2 februari 2011 13:03

Första listan jag har gjort inför Ullared .. 

Kände för att lägga upp den här. 

- Mysbyxor.
- Tshirts
- Tjocktröja med zip
- Jeans
- Strumpor
- Troser ^^
- Pyjamas
- Morgonrock
- Tandborstöverdrag som förhoppningsvis glittrar.
- Necesär
- Leggins
- BH
- Sport Bh
- Snoddar
- Shorts
- Strandtofflor.
- Ridbyxor
- Svettäcke Storlek 145
- Regntäcke Storlek 145
- Fotoalbum
- Skrivare
- USB minnen
- Ev gympaskor man kan springa i

- Nåt att ha på sig på Bellas fest?? ;O .. Hur b det än låter .. 

.. Låter det som en bra lista? :)

.. Tur att man har resurser för det här då ^^ 

Idag är det Onsdag. Min bussdag. Känns ovärt att den enda dagen i veckan jag faktiskt kunde ta mig hem med buss så dagen går smidigt. Men nej jag var så jävla trött så jag skulle inte ha orkat. Asså Shiiet. 
 Jag var så jävla trött imorse att jag drygade i sängen nu igen och sen när jag gick upp var det sent och jag var trött.  ;O I stallet fick jag typ ont i hjärtat eller nåt. Ännu en sak på mig som har gått sönder nurå tydligen .. 


Missade bussen så när jag kom hem klappade jag lite på katten, rökte å sen gick jag och joinade Sealie i sängen.


Så nu har jag torsdag kvar i plugget sen tar jag, Betty Byxlös helg. På fredag ska vi ha en liten reunion med folket från sommarn -10. Kul :) Men är inte klar med planering än och så så måste ta tag i det idag. 

Vaknade vid 12, har legat här i sängen sen dess typ. Fortfarande trött och sliten men går upp endå. Måste röka och dricka lite kaffe innan jag fakking dör. Jävla dålig månad det kommer bli nu .. 

Jävla dåligt inlägg det blev men ah. skiter i't. 
 
Yours sincerely



                                      MIRAKELBETTY 

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards