mirakelbetty

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Betty Bergström - 3 februari 2011 18:17

Gick upp imorse och tog ut hästarna. Fröken höll på att typ slå ihjäl sig. Hovslagartid den 11:e, och hovarna har redan flytit ut jättemycket .. Fän dåe. 

Åkte hem på morgonen, kände mig risig som in i helvete och orkade knappt stå upp xD .. Jag släpade mig zombieaktigt upp i sängen och däckade breve Plutten. Sov till way för sent som vanligt när jag går och lägger mig och helt enkelt inte fan orkar med plugget. 
Det har töat idag, imorse regnade det typ och  sen på em sken solen så allt vatten försvann så det inte blir mer is. Gillas!


Kollade mitt bmi och jag är överviktig. Nu igen. I princip alla jag umgås med har blitt smalare än aldrig förr. Men jag har bara blivit fläskigare och äckligare och inte har jag nån lust att gå eller motionera i den här halkan .. 
Jisses Amalia, undra om man skulle gå ner och ta den där Daimen som ligger på köksbordet..? En kaka kanske? NEJ. Har ätit tortellini idag och ska därför inte äta på ett tag nu. Men jag börjar bli hungrig igen ;O ..

Vad att göra.? Ska man till stallet nurå åxå. Fan. Nu är jag riktigt jävla hungrig. 

Helvette jag har blitt en Ätare .. O.o 

Nu när jag tänker efter så syns det att jag är för tjock om man kollar ner på magen. Va fult. Aja.

Det är fan vår nu. Det känns ju bra iallafall. Tror jag låter Fröken stå idag, men jag vet inte för hon måste stå imorgon för då kommer folk hit och tittar på film med tjocka mig som ska tjocka mig.  bvaha. Vad seriös man kan va. 
Jag har ännu inte bestämt mig, måste hämta mer grus så jag kan grusa en stig till oss när vi ska gå in och ut igen för nu är det för halt för att bara gå, även med broddarna. Fasiken åxå. 
Föresten så ska jag försöka att sluta vara så dum hela tiden.
Känns ju jävligt onödigt. Spelar ju endå ingen roll hur man gör, ni vinner ju endå. Mmm. Igår blev jag beskylld för att vara omogen och reagera dumt. Eller ja typ.
Mja är nog ganska omogen. Och jag reagerar nog ganska dåligt ibland.
Undra varför ingen annan nånsin har sagt så till mig?
Orkar inte med vissa folk ibland. Somliga ändrar sig aldrig, och då kan man fastna i ett träsk och bli den man var förut. Det är konstigt men jag vet inte om jag skulle vilja vara som jag var förut eller som jag är nu. Jag är lite allmänt förvirrad idag, märks säkert :P

Har också på senaste tiden märkt något annat: Det var nästan en vecka sen jag tog på mig kängorna... :O . Så lång tid har det typ aldrig gått? 
.. Jag älskar stilen, men på något vis har jag tröttnat på att klä upp mig hela tiden. Det är enklare när man ska till plugget att hoppa i gympadojjorna, mysbyxer och nån gammal nerspydd huvtröja liksom.. ?
Hoppas det blir bättre när jag blir smalare. Nån gång. Funderar på att tröstäta innan jag åker till stallet men jag vet inte. ^
Jag hade fel. Spelar ingen roll om våren har kommit eller inte. Känns ju inte ett skit bättre.
Yours sincerely
                               MIRAKELBETTY 




 

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards