mirakelbetty

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Betty Bergström - 4 februari 2011 07:59

Jävla snö. Snön kan dra åt helvette, seriöst. Vi vill inte ha dig här. Fittfitt. 
Sitter här på morgonkvisten & skriver nu igen. Jag orkar inte sova bort ännu en dag nämligen.  Bloggar väldigt ofta nu känns det som. Har väl inget annat att göra antar jag. Tror jag ska ta å steka lite ägg nu faktiskt till frukost. Hoppas jag kan det, för jag kommer inte ihåg om jag har gjort det nån gång. Tur att morsan gör sånt där för det mesta jag är ju helt värdelös på att laga mat. 
Pratade med min bästa Oätare igår. Awesome, känns bättre nu för vi pratade mycket om sånt som jag inte pratar om med nån annan. 


Jag vet att jag är ett svin ibland men att du står ut och garvar med mig gör dig så jävla värd <3  


Pratade också mkt om framtiden, känns gött det med. 
Sommarn bjuder på många tokryck som vanligt. 
Kuggnäs, Rättvik, Förhoppningsvis Askersund och kanske Nossebro och PowerMeet blandannat (y)
Planeringen idag ser väl ut så att jag ska förbereda för ikväll lite granna, folket kommer ju hit och glor lite på film. Ska bli kul å träffa dom där tokskallarna igen. Vi får la se hur pass nykter den här fredan blir altså. 
Se fram emot skiten jä foer fen. Foer helvede. Fan va töntigt det är att skriva saker på danska men det kan ju vara uppfriskande det åxå. 


Så är väl dags att sätta igång med dom där äggen då. 
Blev ju ett peppigt inlägg det här fast jag hade tänkt mig att jag skulle tjura nu men jaja. :P Så kan det gå om man inte passar sig
.
Mot spisen, som ett jävla peppo :d
Yours sincerely 

                            MIRAKELBETTY

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards