mirakelbetty

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Betty Bergström - 5 februari 2011 22:01

Dagen igår var faktiskt skitkul. Verkligen (y). Förutom att det kanske blev för mycket av det goda för mig och att ciggen tog slut :P 
Trist att vissa inte kände detsamma. Jag är bara jävligt glad över att ingen bråkade och vi kunde tala klarspråk med varann. Har saknat det där. Cepefylla & mitt fölk <3
Vart mkt snack å fyllebröla och väldig .. inspirerad DANS eller vafan man kan kalla det där. *SKÄMS* 
Ska inte göras om :P ..
Duktig ångest hade jag idag när jag vaknade . Men äsch det bjuder jag på! 
Hoppas verkligen inte att nåt sket sig utan min vetskap nu bara .. 
Hm. Det är en konstig känsla när något känns bra och sen nästa sekund är allt bara åt helvete.. ?

Har jag förtört det här så kommer jag bli lack på mig själv.
Aja väntar och ser istället. Ikväll blir det film och tjockkväll för orkar liksom inte med någe annat :P ..
 
 

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards