mirakelbetty

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Betty Bergström - 9 februari 2011 08:07

Okej, blev FÖR sent idag med .. >.< 
Men idag ska jag göra något av dagen.


Longerade Fröken igår kväll igen så hon fick springa av sig, hon var nog riktigt trött tror jag. Väldigt tam att ta in :) hehe.  
Idag SKA jag ta tag i NH:n med den där damen .. :P
Idag ska jag ut och gå/jogga med hundarna åxå så man kan fläska sig i helgen (nog för att jag satte i mig en halv kladdkaka igår men det hör inte hit!) 
På fredag är det fest igen, känns gött (y)
Och på Lördag filmkväll med tacos med övriga människor jag inte festar med (y) 
Blir fint det med. 
Det är kallt idag, -3,5 nu .. Får röra på mig ordentligt när jag går annars kommer jag frysa. Har inte laddat iPoden än, måste göra det innan jag går. 
Längtar tills vi får åka till Ullared, känns kul, skapligt taggad att shoppa loss :P 
Jag å ÄtarN kommer gå lös på allt som finns ;) 
(Om hon får följa med dvs, men det hoppas jag)

Just nu sitter jag här vid köksbordet i vanlig ordning och funderar på att gå ut & hämta posten. Faan tänk om mina ellosgrejjer tänker komma snart, hoppas på't. 
Köpte typ ett par jeans för 150 spänn (ist för 500), en trenchcoat för 359 ( ist för typ 600), en skjorta för 129 (ist för 300) och en skinnjacka för 750 kr (ist för 1500) så det är värsta rean nu och man får 40 % på det dyraste man handlar så pass på gott folk! 
haha, börjar fundera på om jag är en jackoman?? xD
Har nu: 1 st skinnjacka med mudd, 1 skinnjacka i typ motorcyckelmodell, en harrington jacka <3, en grön lite längre regnjacka, en vinterjacka, en trenchcoat och en grå/grön typ "militärjacka" i samma stuk som en kort trenchcoat typ. :P 
Och jag vill ha en jeansjacka och en bomberjacka åxå (y) haha 
Och dom är inte billiga, bara bomberjackan kostar ju 1400 ;O 
Det är dyrt att vara fin .. 
Hoppas jag hittar nån snygg jeansjacka på Ullared :D Bra, ännu en sak att lägga till på listan!


Hm det första jag ska göra när jag får pengar är att köpa en kamera och ett par Dr Martens 8 hål .. Har velat ha dom i evigheter nu ... Älskar ju mina kängor, men alltid kul att variera sig ju .. :P
OJ nu när jag tänker efter finns det hur mkt DYRA kläder som hellst jag vill ha; En Ben Sherman skjorta, Åtminsone 2 st Fred Perry Pikéer, dessutom en hockey trunk och en axelremsväska från Lonsdale .. USCH xD Får ångest när jag tänker på hur mkt pengar jag kommer spendera :P ^^

Sånt hittar man nog inte på Ullared (;
hehehhe. Ledsen jag blev förresten påtal om Ullared, dom ska lägga ner den serien som jag fattade det! :( Sista säsongen nu .. Kommer sakna konstiga Morgan och den där töntiga chefen över hela bygget X)

Det var det. Nej. jag verkar ju inte skriva om något intressant idag iallafall så nu ska jag nog fan ta tag i mitt liv här.
Och drömma om Ullared och MASSA pengar :D hehe ^^
Hej Med Er i Vinterkylan! Burr!
Yours sincerely

                          MIRAKELBETTY - Life in it's self is a miracle .. 


 

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards