mirakelbetty

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Betty Bergström - 16 februari 2011 22:22

Ligger här i sängen nu ikväll igen. 
Pretty happy med mig själv och så för en gångs skull.


En jävligt bra dag hare varit. Alla är klara inför filmkväll på Lugnet på fredag vilket gillas som in åt helvete. (y) Hela gänget ska med! :) <3

Fick veta idag, att vårt kära Lugnet fyller 100 år i år, det är alltså ursprungligen byggt 1911. Vilket betyder att jag kommit på att, det skall hållas ett riktigt 100-års kalas här nån gång i framtiden till Lugnets ära ^^

Den 25:e planerar funderar jag åxå på att dra ihop ett redigt fylleslag då min kära Helen åxå vill joina. Vore det inte najs med gänget + gäst den 25:e? :D

Idag var åxå ett stort steg i det stora hela med Fröken. På morron när jag tar ut henne brukar hon ju vara jätteflygig och skrikig i hagen, imorse tränade jag lite nh medans jag väntade och hon var jätteslö xD Så jag släppte henne efter en stund och hon stod och åt hö och skrek typ två gånger jättetyst, tog sig ett litet varv i trav å gick tillbaka till maten <3 Och ikväll tog jag in henne så hon fick stå själv i stallet och min lilla flicka bara står där och åt hö och var helt tyst fast Billy dröjde skitlänge. Så stolt över min tjej <3

Är glad idag. Det var ett tag sen jag kände mig såhär peppig. 
Känns bra (y)

Har åxå en önskan på en bild, det ska vara vår ute å vill ha ett kort på alla i gänget inklusive Pluttkörva och Spark och kanske Fröken skulle vara med åxå ståendes bakom Lugnet. Det fotot skulle jag vilja ha och rama in <3 ^^
Hmm .. BRYSHAN! Det måste vi göra xD


Nej nu äre dags för lite av det gamla goda sleeping, sista dan i plugget imorrn innan lovet :P haha gud va jag har slitit .. eller inte x)

Yours sincerely 

                                   MIRAKELBETTY

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards