mirakelbetty

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Betty Bergström - 19 februari 2011 19:48

Sitter å väntar på att Kalle, Sami och Ally ska komma tillbaks från stan, dom ska handla lite skiiieet :) 
Simon, Frugan & jag drygar framför nå jävla sporttjossahejsan hejkonpejkon program.  Skojjigt äre .. :P


Senare ska det bli film bla Demolition man med Stallone. Får se vad vi hittar på. 
Men nu ska jag försöka värma mig lite och sniffa upp lite käfe här i trästuga. 

Dagens låt: Enhärjarna - Tillsammans ska vi stå <3 Det är kärlek!  

Ångest över missen, Kuggnäs nu nästa helg men det blir röj iallafall eftersom Helen bränner hit då förhoppningsvis! Inbokat och klart! 
Intresseanmälan uppskattas!

 Yours sincerely 
                          MIRAKELBETTY 

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards