mirakelbetty

Direktlänk till inlägg 21 februari 2011

Sportlovs måndag

Av Betty Bergström - 21 februari 2011 10:27

Jaha då vare lov, faen va gött å kunna gå å lägga sig en söndag utan ångest för plugget :P 
Sitter å dricker kaffe å dunkar enhärjarna för skojjandets skull, riktigt jävla bra musik.

Jahapp, Helen, Sami, Simon,Kalle, Frugan å Ally är gröna inför helgen, blir vajjert som in åt helvede. 

Kuggnäs nästa helg, men blir Lugnet endå. Får tröstdunka lite här hemma då :P 

Faen vad jag längtar till sommarn. 
Snöar ute nu idag igen, men jag orkar inte bry mig så mycket.

Snart blir det en dusch sen är det snart dags att dra till stallet så ska Fröken bli skodd.


Låttips:
Enhärjarna - Tillsammans ska vi stå

Enhärjarna - Patrioten

Enhärjarna - Moder svea

Pro Patria - Skinhead legion

Pro Patria - Född vit 


Jävla fin musik (y)  


Nej nu blire å duscha fan va ofräsch man kan vara. 

Yours sincerely 

                               MIRAKELBETTY

 
 
Louise Ewing

Louise Ewing

21 februari 2011 10:35

Snygg header! :)

http://louiseewing.blogg.se

Betty Bergström

21 februari 2011 17:25

Tack, vad roligt att nån tycker det (y)
Vore roligare med lite fler olika bilder men äger ingen egen kamera så då är det lite svårt å få saker och ting fotade :P
Men tack endå! :)

 
PumaN

PumaN

21 februari 2011 16:49

Skönt med L0v :)
TAGGA FREDAG<3

http://mandapumanstillnert.bloggplatsen.se

Betty Bergström

21 februari 2011 17:26

Klart! ^^

 
Louise

Louise

21 februari 2011 17:54

Sv: tack så jätte mycket!:)

http://www.louiseewing.blogg.se

 
Sami

Sami

21 februari 2011 18:24

Hej Syshter
Jag finns här om du vill ha fler bilder ;) Kramis

http://www.ipadblogg.wordpress.com

Betty Bergström

22 februari 2011 11:34

Brräää får ta lite snart fään (:
KRRRÄÄÄÄM :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Betty Bergström - 18 december 2012 16:30


Nu är det dags. Att gå vidare. Tack till Er allihop som gillat och kommenterat på MirakelBetty.bloggplatsen.se!    Det är dags att avsluta kapitlet här, bloggen drar vidare mot större mål och nya planer.    Känns lite vemodigt att skriva mitt...

Av Betty Bergström - 17 december 2012 15:02


Nu har det vart dåligt med bloggning idag, men det är till förmån för något bättre som kommer uppdagas imorgon! Inget varar för evigt och det är dags att köra på nytt och utvecklas då jag känner att jag har potencialen för att gå längre. Detta bety...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 21:20


Man faller ibland. Speciellt jag som arbetat upp ett duktigt sötsug senaste månaden.  Tog jul tidigt. Nu förstår jag varför hundar tex. äter allt de får tag i när de bli ensammna hemma. Ingen är ju där och stöttar en och världen arbetar emot en. I ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 20:25


  Jag kan inte sära på dem här två. Dem är kära. Fast Nova tror att hon är en hund och Plutten också .. Men dom är så fina ihop ..    Yours sincerely MirakelBetty ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 19:34

Då jag blev så jädra sen vart ju fotograferingen med M inställd idag igen X) Får ta det i veckan och verkligen göra det      Nu regn/snöade det lite så bilderna är tråkiga men men!  Bättre än inget!      u Syrran och Billy tränar Nh efte...

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards