mirakelbetty

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Betty Bergström - 25 februari 2011 08:56

Hellööoo :) 
Nu har man vart i stallet å tagit ut den tokiga hästN, hon var skitpigg så hon måste nog få röra på sig idag, dags att ta upp det där igen nu när det har blitt mildare. 
Så blir nog lite nh & longering idag.

Fen va det känns att det är tidigt på morron nu asså, anmälde mig frivilligt för att få dispans och ledighet på kvällen när ho ska in och på morron. Får se om min ansökan går igenom. Jävligt avancerad process.. 
Trött som en pilsk pungjävel är man åxå..

FrugaN kom ju igår, och hon kunde ju verkligen sova inatt (y)
Hon var typ upptagen i sitt huve med att tänka på folks könsorgan. Va i helvete liksom? Orka ligga å fundera på en människas jävla balle när man ska sova? .. :O :P

Iaf. Idag blir det att plocka upp det sista här hemma, gå ut med hundarna å åka till stallet tidigt sen fixa sig innan 5 så man är klar.
Ska bara fakking få tag i min kära syster G-Nett som söver som vanlit. (y)
Sikket peppo ho är (y) Ett peppo i en stickad mössa.

Jah ..


Blir fint när fölket börjar trilla in, men nu fen ska jag söva en liten släng å sen äre fullt ös, medvetslös som vanligt peps.


Uppdaterar antagligen senare, ska försöka pressa in lite rewliga bilder här med, simma lugnt å har ni ingen lust med det så vet ni vart min brevlåda bor. Antar jag. Vet ni inte det så får ni la fråga er fram eller slå en pling. 

Yours sincerely


              MirakelBetty  - Bara det att jag får finnas lagligt är ett jävla mirakel 

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards