mirakelbetty

Direktlänk till inlägg 27 februari 2011

Söndag på Lugnet mitt i nykterheten.

Av Betty Bergström - 27 februari 2011 23:15

Söndag på Lugnet. Bilder blev det inga i helgen får väl fortsätta tortera er med lite text. Tomt och tyst i kåken, nu är det vardag igen och det märks. 
Plugg imorrn är det och det känns ju ganska nödvändigt.
Har ingen lust att duscha för jag är så jävla trött men  måste det är så jävla skabbig. 


Helgen var typ ... awesome! Av flera olika skäl men måste säga det att Bryshan, du får en gammal kvinna som jag att leva upp! Fen, du är rättså jävla bäst! 


Och sen du pågjävel förståss, du är fen rättså jävla schysst du med! p:


Bort med opeppigheten, nu bär det uppåt får man hoppas. Ja får se vart faen det bär av, lagt i högsta växeln å hitta dragläget så nu är det bara att gasa (y) 

(Hoppsan Kerstin va stiligt!)


Longering å pyssel med Fröken idag, var ju bra att man gjorde nå nyttigt! 
Gick bra som vanligt, idag var hon pigg, kors i taket!


Nej nu måste man nog slänga sig in i duschen å försöka komma i säng,


Yours sincerely 


          MirakelBetty - Only that we acutally came this far is a fakking miracle.




 
 
Sami

Sami

28 februari 2011 11:52

Hej Syshter
Hoppas du uppskattade min lilla present åt dig :)
du är också bäst ;) Kramisar!

http://www.ipadblogg.wordpress.com

Betty Bergström

28 februari 2011 14:22

Hej bryshän!
Klart jag gjorde, den bästa överaskningen jag kunde fått!
Kramar! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Betty Bergström - 18 december 2012 16:30


Nu är det dags. Att gå vidare. Tack till Er allihop som gillat och kommenterat på MirakelBetty.bloggplatsen.se!    Det är dags att avsluta kapitlet här, bloggen drar vidare mot större mål och nya planer.    Känns lite vemodigt att skriva mitt...

Av Betty Bergström - 17 december 2012 15:02


Nu har det vart dåligt med bloggning idag, men det är till förmån för något bättre som kommer uppdagas imorgon! Inget varar för evigt och det är dags att köra på nytt och utvecklas då jag känner att jag har potencialen för att gå längre. Detta bety...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 21:20


Man faller ibland. Speciellt jag som arbetat upp ett duktigt sötsug senaste månaden.  Tog jul tidigt. Nu förstår jag varför hundar tex. äter allt de får tag i när de bli ensammna hemma. Ingen är ju där och stöttar en och världen arbetar emot en. I ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 20:25


  Jag kan inte sära på dem här två. Dem är kära. Fast Nova tror att hon är en hund och Plutten också .. Men dom är så fina ihop ..    Yours sincerely MirakelBetty ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 19:34

Då jag blev så jädra sen vart ju fotograferingen med M inställd idag igen X) Får ta det i veckan och verkligen göra det      Nu regn/snöade det lite så bilderna är tråkiga men men!  Bättre än inget!      u Syrran och Billy tränar Nh efte...

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Skapa flashcards