mirakelbetty

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Betty Bergström - 28 februari 2011 14:23

Vaknade nyss av att Brad Pitt skriker åt gubbjäveln som slog ihjäl hans kusin i Troja. Gillar den filmen (y)

Skulle verkligen gått till plugget idag, jah.. Men klockan är två och se på faen jag slutar två! Vet inte vad jag ska hitta på idag, tror jag ska typ försöka forska i vad jag vill ha för telefon för min har totalt fakking dött.. Kommer sakna den <3 

Trodde datan skulle packa ihop nu igen men den lever och går fortfarande, dock lite ehm .. ja knackig .. :P

Sen blire nog en liten promenad med hundarna, men tänker nog fan slöa mest idag.


Är bara tvungen att skriva det, bara för att jag vill komma ihåg det och dela med mig av det, helt sjukt! I lördas så åkte ju Han till Pulvercity på em. Bror, jag, Kalle å FrugaN var kvar så jag bestämde mig för å slödricka lite så det gjorde jag. ASG jag och Kalle sjöng till Roger Pontare låten, den där "Vill ni att jag vänder om" xD Den är faktiskt lite bra (y) 

Iallafall så ringer Han till bror och dom snackar om att Han ska komma tillbaks hit, men sen så peppar dom typ av och säger att det är för sent och så .. Klockan var 11!? Sen dröjer det en stund och jag drygar på som vanligt och funderar på att sätta mig å kolla på film och skit. Då går bror ut, tror det var då han skyllde på att det var "för rökigt så han ville ha frisk luft" HAH! Skulle inte tro det va, bror kommer in igen och stänger dörrN bakom sig men står kvar i hallen och frågar om jag inte skulle ringa Han men jag bestämde mig för att jag skulle göra det dagen efter, eftersom han antagligen var full å jävlig så a. Då öppnar bror dörrN igen och säger nåt i stil med: *Nehe, men du kan ju alltid prata med han nu, och där står Han som ett jävla peppo i dörrgluggen xD Asså Shiiet, det gjorde min kväll (: 

Kanske inte låter som en Big deal, men det var det för mig. Största dealen på länge. 


Där ser ni pojkar och flickor, det händer inte bara i film det händer mig med ;) Mina pågjävlar, Min fru, Mina Brudar, Min Familj <3 


Innan jag går, är det någon som har tips på mobiltelefon som är bra och snygg?

Nu kurrar magen och jag är röksugen,


Yours sincerely

                               MirakelBetty - YOU guys are a miracle ^^ 

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Skapa flashcards