mirakelbetty

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Betty Bergström - 2 mars 2011 23:38

Hm. Kunde inte sova så nu skriver jag ett till inlägg här. 

Det verkar va någe med Bryshan..?
Nå skumt :P
Han är så jävla lycklig å svävar på små rosa moln?
Kan det vara att han å Sajmon äntligen har kommit till skott eller är det någe annat?
Har mina misstankar.. :P

Är det någon som kan upplysa mig varför bror är en liten lycklig telletubbie kan dom väl höra av sig å upplysa en orolig Syshter?


Yours sincerely 

                                 MirakelBetty  


Av Betty Bergström - 2 mars 2011 20:40

Fan va tråkigt jag har! x) 
Sjukt jävla sugen på att festa men det är bara onsdag ... (n)

Lyssnar på Freddy Cannon- Patty Baby, kan man bli mer pepp på att festa eller?
Skulle inte tro det!
Fen ..
Men iallafall ..
Bror var här å fikade, vilket gillas! Kändes bra att tala lite (:
Bror drog på kvällningen så då stack jag iväg till Fröken, var ju aldrig där igår för jag mådde så jävla pissigt men nu mår jag bra igen (y)


Längtar efter helgen, men blir plugg imorrn iallafall.. 

Kommer inte kunna sova för är hur pepp som hellst men aa .. 

Tråkigt att ni inte kommenterar. (n) :(  


Verkar inte ha nåt viktigt på hjärtat så antar att jag säger hej för idag här på bloggen. På återseende. 


Slänger upp en bild på mig med :P 

  Skulle ni vilja se fler liknande bilder? Funderar på att be bror seriöst ta lite såna här egopics på mig :P Hur kan jag förbättra bloggen? När jag får ny tele kommer det fler bilder vilket gör bloggen roligare, men vad ska jag skriva mer om? 
Nån som har nåt att säga?


Yours sincerely 


                             MirakelBetty

Av Betty Bergström - 2 mars 2011 14:31

Oj justja, glömde. Snabbt innan jag går måste jag ju bara visa den här bilden som gav mig sån jävla längtan efter sommarn: 


  

Tagen med min nokia 7373 sommarn -07 nånstans av moi ^^ 
Oh, the summernights ...


Yours sincerely 

                          MirakelBetty

Av Betty Bergström - 2 mars 2011 14:19

Goddag. Eller ja, godmorgon för min del. 
Ny header, vad tycker ni om den?
Fars bil, en cadillac 1958 convertible series 62 om jag inte missminner mig. Kommer dock inte ihåg vad det är för modell! :O 

Den här headern har bror gjort åt mig ^^ 


Vaknat nu och nu tänker jag gå upp och göra något för jag är rätt pigg idag (:

Vart sjuk, om jag inte har skrivit det redan..


Gud vad jag längtar till ny telefon! Då kan jag ta fler bilder och lägga upp här å sen kan jag messa igen å få lite kontakt med den andra världen därute xD

Träligt är det att inte ha nån kontakt alls med folk som inte sitter vid datan .. -.-

X) Inga namn nämnda!


Känns inge bra att ha skrivit det där inlägget igår, kanske borde ta bort det?
Men då skulle ju bloggen sakna mening. Jag rensar ju tankarna här så det får väl stå kvar.


Nej, får väl återkomma senare. Känner att jag MÅSTE pinka och ta tag i livet lite:P 


Yours sincerely

                               MirakelBetty 


MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards