mirakelbetty

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Betty Bergström - 3 mars 2011 20:29

Sitter å drygar lite vid datan. Skapligt trött på mitt internet! 
Och nu drygar sig teven med. Sug min kuk, funka!  

Men imorrn drar jag härifrån. Blir skönt å slippa ensamfakkingheten på Lugnet. 
Helt desperat å ha nån å tala med men har ingen ro så så var det med den saken.
Beger mig till en annan del av Fjället imorrn, till min kära Fru å bingar över där å talar om mystiska fru-saker :)  

Så då kan ni ej nå mig mohahahaha (evil laugh) Men å andra sidan så var det ingen som ringde mig endå när jag väl hade en telefon så :P (y) 
Aja nu skall jag försöka sparka igång trösverket till teve.

Är väl någelunda nöjd över dan, har inte hänt så jätte överdrivet mycket.
Var med bror på förmiddagen och en stund på eftermiddagen i stan, sen drog vi hit å han käka macka å jag käka korv å sen drog han för han tröttna å sen satt jag vid datan och fick ett smärre psykbryt på ingenting å sen dryga jag vid datan lite till, kolla på teve innan JanE stängde av den å sen skulle vi dra till stallet men då var hästarna klara så jag gick en sväng med hundarna istället å nu är det ingen som är social med mig så jag funderar på att hitta på något men vet inte vad. Gå ut å röka kanske ..

En bild på mig och en del av mitt hjärta uppe på Fjället:  

  
Får avsluta med det
Yours sincerely

                             MirakelBetty 

Av Betty Bergström - 3 mars 2011 11:17

Igår kom ju bror å fika och känner mig så pass bra för å umgås så blir en lugn resa till Öret idag. Skolan får bli på Måndag. För jag vet ett visst litet födelsedagsbarn som vill ha en present på sin 18-årsdag! Inga namn nämnda! 

Ska sätta igång en panna kaffe, vänta på att JanE ska ringa å sponsra mig med lite pengs  å sen ska vovvsen ut en sväng :) 

Bror sa att att vi skulle äta på något bra ställe med skitgo mat idag åxå, så det blir ju spännande ^^
Bror, alltså .. Alltid full av överaskningar :P

Ringde han nyss, men då kunde han inte tala längre för han var tvungen å fota en ekorre som spatserade förbi :P *ASG*
Han har förresten en jättebra sida med skitbra bilder :P 
Men.. kommer inte ut på hans blogg förtillfället av nån anledning så bror du får kommentera å fylla i vad sidan heter om du har lust :P 

Älskling är sjuk och det är torsdag redan :( Hoppas han kan vara social med oss.. 
Om inte så får väl jag & bror komma å trösta han lite på lördan å sen låta han sova eller nåt :P 

Slänger in en annan header som bryshan har gjort åt mig, vilken är snyggast? 

  
Hörs senare gajjs

Yours sincerely


                         MirakelBetty  

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Skapa flashcards