mirakelbetty

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Betty Bergström - 4 mars 2011 10:48

Frajdäj idag! 
Å Fjället står på tapeten ikväll som sagt!
Blir fint, förhoppningsvis kommer bror dit med :D
Det är väl fan va irriterad man ska behöva bli på en del fölk som tydligen inte fattar. Man får umgås med vem man vill, men för dens skull. Smila förfan inte upp er mot mig av alla människor. Tar inte sånt jävla trams. ... SUCK. 


Skit i det. Idag hade jag möte på skolan å det gick bra (y) 
ASG, faan kommer sakna Annika sen :( x)
Men än får jag terrorisera henne lite, blir typ samtalstjossahejsan på BUP sen (y)

Hon uppskattar min humor och jag uppskattar att det är någon som orkar lyssna (y)


Iallafall. Mötet gick bra å det avr inget som gick mig emot.

Summa summarum: Känns bra! 


Ska nu försöka mig på att göra mig lite mat å fördriva tiden med teve å så.
På lördag fyller Bella år så det blir inte mkt bloggande i helgen men ni överlever nog!
Simma lugnt!


 
Slänger upp en gammal jävla bild för att göra det hela lite intressantare. 
 

Yours sincerely


                                  MirakelBetty

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Skapa flashcards