mirakelbetty

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Betty Bergström - 10 mars 2011 20:08

Vikket väder det har vart idag, snöar å regnar om vartannat! 
Bryshan kom förbi, blev lite pimpning av kåken men mkt kvar. Hm vet inte om jag pallar :P

Lyssnar på Brittan igen å peppar inför helgen. 

Kom hem från stallet nyss så jag tog lite kort på Fröken :) 

         Bra fantasi jag har, kort i boxen (y) Men hade inte så mkt bra kort på henne så tänkte ni skulle få se hur hon ser ut. (SÖÖÖT ELLER VAD!?) 

Funderar mkt på hur jag ska göra om jag ska köpa henne eller inte. Hm jag vet inte. Hon är iallafall den billigaste hästen jag har haft. 
Men. Hon har haft fång och hon är oinriden. Tror jag kör på det jag har sagt hittentills: Rockarden är på G så får se hur jag gör när jag börjar köra henne. Vad tycker ni, ska jag köpa eller ska hon tillbaka?

Ännu en sån där fråga jag kom på idag, Vad är det första du gör när du sätter dig vid datan? Jag har verkligen fastnat för Spotify så det är där jag loggar in först, sen fejjan å sen bloggen :P   Onödiga fakta .. 


Nån som har några åsikter om tevespel btw? Är det kul eller? :P
Är fotboll komplicerat?
Nån som har svar till en behövande? X)  


I used to think, I had the answers of everything. 

But now I know life dosen't always go my way, 

feels like I'm caught in the middle, 

And that's when I realize, 

I'm not a girl, not yet a woman

All I need is time, a moment that is mine,

While I'm in between, I'm not a girl.


There is no need to protect me, it's time that I 

 Learn to face up to this on my own,

I've seen so much more than you know now.

So don't tell me to shut my eyes.


I'm not a girl, just not yet a woman.  

 

Glöm inte det. 

Avslutar här.

Yours sincerely

                                         MirakelBetty 

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards