mirakelbetty

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Betty Bergström - 17 mars 2011 20:38

Snacka dryg dag det har vart! 
Bara glad att den är över. När vi skulle åka till Öret så försov jag mig så bror kunde inte följa med för hann typ inte å hämta han :( Dumma mig (n)

Sen kommer jag väl fram till dit jag skulle å då öppnas inte dörrjäveln fast jag ringde i porttelefon typ 50 gånger ... Då tröttnade jag å JanE å drog en hamburgare å åkte hem istället. 
Väl hemma fick jag världens mensvärk å hade inga cigg .. Kollar i skåpet och alvedonen är slut! ARGH!! D: 

Men sen åkte jag till stallet å då kändes det bättre, jag filmade syrran när hon red. Fröken sprang som fan i hagen så hon fick sin motion när syrran ledde in Billy i stallet för å sadla och det. Så mockade å mätte hö efter det å sen tog vi in å jag gosade lite med Fröken å sen for jag hem när JanE kom å hämta mig.

Ganska världelös dag egentligen ..

   Avslutar med en bild på mina snygga 3D brillor som jag berätta om förut (y) ^^ 


Yours sincerely 


                           MirakelBetty

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Skapa flashcards