mirakelbetty

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Betty Bergström - 18 mars 2011 12:07

Jaha ... Snöööö ... Fan va segt! 
Den här dagen börjar ju fan inte bättre än igår asså D:
Å jag som hade tänkt å fixa med Fröken idag .. Men palla när det snöar å är kallt :( 
Får se hur jag gör med den saken.
Tog lite bilder på djuren, på katterna och på lilla Spark eller ja Fillifållan som JanE säger xD 


Här är dom iallafall:


   KattjävelN ...    Nova när hon väl var still i en halv sekund. Stod och viftade med en kabel ^^    Nova tittar ut över vinteräckel landskapet ..      Al Quaida njuter av hämnden. Haha nu fick kärringjäveln fan för att hon inte gav mig mer Mjau igår!    Det är här vi har bröna på Lugnet ^^ ...


   Fillifållan fett pepp. ^-^


Senare idag blir det Stråssa till ÄtarN en sväng å sen till S å binga där. Hm ja. Känns upphetsande! 


Måste käka lite frukost å ut med vovvarna. 
Yours sincerely


                   MirakelBetty 

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Skapa flashcards