mirakelbetty

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Betty Bergström - 7 maj 2011 10:54

Haha ja som rubriken lyder så är jag varken bakis eller full för tillfället. Känns lite skumt men vafan. Kunde inte sova inatt. Det sög. Gick upp klockan 4 och städade och löste korsord. Gav upp och gick och la mig blev väckt. Vid 9. Trött som fan, så ja. Fan va kul det är att klaga lite. Alltid lika intressant, löser det sig med den ena idioten så är det den andra som bara kukar. Hm men nej inte värt att bry sig känns det som men det kan ju vara kul att veta om man orkar göra nåt åt det nångång. Härliga Linde.. Men ja det är kul att klaga. Men idag ska jag vara positiv. Om det går. Nej vem faen försöker jag lura?Tänder en lucky och funderar vidare. Det är fint att cigga och åka opfel. Grattis. Till födelsedagsbarnet. Yours sincerely MirakelBetty. - My best will propobly never be good enough for you. And that's ok.

Av Betty Bergström - 7 maj 2011 01:29

Jaha här har ni mig igen ... Efter typ hundra år xDLigger här å myser med Paddy, min nya bebis. Imorn ska Lugnet börja målas om, slutresultatet kommer säkert dyka upp här senare. Förhoppningsvis ny dator snart så då kan bloggen vakna igen ... Eftersom att ni saknar mig så mycket, vilket är mycket förståligt hehe.Imorrn blir det åxå nya äventyr med bror och frujäkeln. Tror det blir naturens hus och lite målning som sagt.Idag har jag också hoppat in fröken, för er som är intresserade alltså hah. Har vart ute och gått en del promenader och sen har det böivit en hel del longering. Vilket har gått bra, nästa projekt är att hitta en passande sadel. Vill tacka alla från Valborg, för Ert tålamod. Jag hade trevligt så länge det gick hehe. Nästa tokryck sker eventuellt på vårmönstringen vet ej dock hur när och var det blir. Är inte så långt framskriden i planeringen. På återhörande Yours sincerely MirakelBetty- att jag har klarat det här långt är ett jävla mirakel.

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards