mirakelbetty

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Betty Bergström - 19 maj 2011 22:58

Jahapp, här igen. 

Vart i stallet ett bra tag idag, det var trevligt fast det känns som att allt gick åt helvete och att allt bara kukade sig idag.
Inga höga poäng där inte.
Hela dagen gick åt helvete typ. 


Tur att man har hästfan att falla tillbaka på, finns inget bättre än att krama den där halsen och prata om allt som man tänker på och höra tuggandet när min egna powhnie står och tuggar hö och lyssnar (:  

Lite barnsligt kanske, men vafan. Jag har inte växt ifrån det iaf.

Orkade dock inte ta några bilder idag, tog några på hundarna men vem orkar lägga över dom? Inte jag iaf xD .. 


När allt blir såhär rörigt måste man börja reda i en ände och det gjorde jag nyss. Visst, det hade kanske inte behövt bli såhär. Men ibland måste man medge själv när man har fel

Hatar när allt blir så jävla fel. Hatar att vara kärring ibland. Kunde man inte ha blitt född karl, dom verkar ha så jävla enkelt att bara vara och sluta tänka så in i helvete X) .. (Jag har redan funderat på det, om jag fick bli påg är det första jag skulle ha gjort: Antingen olla en blöt tidning eller göra helikoptern framför en fläkt. Mogen är jag.) Nog med fantasier i det här inlägget. 


  .. SUCK .. 
Ibland undrar man varför vissa saker ska hända och varför en del människor beter sig som dom gör. Men skulle man veta svaret på allt och aldrig undra något skulle väl livet vara meningslöst? .. Påtala om det .. Vafan är meningen med livet..?
Nån som har några teorier?

"Meningen med livet är att må bra" ..
Men det kan ju inte stämma eller?

"Meningen med livet är att lära sig leva" .. Så måste det ju vara.


Eller såhär: 

"Meningen med livet är att lära sig upskatta när det är enkelt och

genomlida när det är svårt"
Gud kanske inte vill att man ska vara otacksam när man kommer till Sankte Per så man blir missnöjd när man blir skickad till helvetet?
För Gud den jävla smilfinken verkar ju aldrig behöva ta nå skit, han bara blir satt på en jävla piedestal för att han är just gud. Han är typ värre än Kissie ju?
... Nästan .. Ve och fasa! .. Värre än .. Nej ingen kan tamejfan vara värre än Dumbledore .. Det tar han 3 filmer att lyfta ett jävla finger. Han snor godis från barn och äter det fast det är snorsmak (då måste han ju göra det bara av ren svinighet och inte för att det är gott. Vänta nu .. Nån som kommer ihåg från barndomen.. Är snor gott?)  och allt möjligt äckel vafan och endå är han asrespekterad och får sitta på en guldstol och ha typ ensamrätt på en brinnande fågel som är skitstor som man kan få skjuts av tydligen. 
Men han kan faen inte hjälpa till med ett troll eller när det är dags att skita ner sig lite med han som inte får nämnas (HAHA han har ingen näsa btw, inte konstigt att han är ond. Han blev väl söndermobbad som barn!)  x) 


 

Här har ni den bästa, den andra jäveln verkar ju bara vara störd och typ peddo eller nåt. Har ni sett det? Han är typ fett sugen på Harry .. (Dom var väl tvungen att krydda manus lite) Iallafall den här Dumbledore ser ut att kunna ramla ihop och dö närsomhellst. Det var lite sport å så hur många gånger till han orkade resa sig. Dessutom har budgetglajjor som är avkapade på hälften av glaset å dom hade inte råd att ge han nå andra kläder heller så nattsärken från ålderdomshemmet har han fortfarande. Eller så kommer han från sitt andra jobb: det där barnprogramet med den där dockan som skriker "FÄRDIG" .. Där har vi det igen: han är äcklig på riktigt gubbfan. Han låter dockan skita bredvid sängen bara för att han inte orkar resa sig upp .. 


Hmm .. Harry Potter .. Vilket jävla sidospår. 
Misstolka nu inte detta, jag älskar Harry Potter  för att det finns MASSA fina djur som man vill ha på riktigt i dom filmerna (: 
... Jag vill fan ha alla Harry Potter filmerna därför. 


 ... För att reda ut nästa sak. Det är en besvikelse jag vet men den snälla tanten i kyrkan ljuger. Gud finns inte .. Men le små barn, för tomten finns (: 
Jag har sett honom. På riktigt! Han bor på borgmästargatan och har en vit liten rostig nissan! Och tomtemor är brunhårig och hippie. Det är sant. Lågkunjukturen tar alla hårt. Tror dom bor i en trea. Var lite schyssta, skicka ett brev per familj i år. Dom får nog inte plats med mer.. 


Nog om det. Imorn är en ny dag och imorn ska bli en bättre dag än den här. 
Skönt att den är över.


Nu ska jag gå och nanna och lukta på kudden (: 
 

Lovar nya bilder imorgon (:


Dagens låt (Varning för att få den på hjärnan) : Robbie Williams - Angels.

Känns i pumpen när man sjunger med (: 


Yours sincerely 

MirakelBetty- Ibland måste man hata, men man får aldrig glömma att älska. 

Av Betty Bergström - 19 maj 2011 12:05

Igår åkte jag in till öret med Sami, Kalle och Frugan och kollade på nya pirates of the caribbeanfilmen. Dom tyckte inte att den var lika bra som de andra men jag tyckte faktiskt att den var likvärdig, alla är ju faen lika bra :P .. 

Kanske kan bero på att man glor mer på Johnny Depp än på själva resten xD ..
Satgatan vikket ögongodis :O .. Skinpågs i all sin prakt ja! (Ni är så jävla fina grabbar, det vet ni!) Men Johnny Depp ..
"OMG OMG what a wonderful surprise, I'm in love, I'm in love!" .. Igen (:


Första gången i världshistorien typ: En pågjävel som faktiskt är snygg i smink X) .. 


Det var det som var bra också i den här filmen, den håller samma stil och karaktärerna håller men man får nosa Jack lite längre in på livet. Vilket gillas..
(Har ni sett karljävelns leende!? Man dör ju för fan inombords :O )
Han kan få komma hem till mig och dricka kaffe (:

Nog med kärringpladder. 


Idag lyser solen, dagen började jävligt träligt. Blev väckt av en galen hund och att mormors karljäkel skulle måla fönster.. Plutten hatar ju honom .. Så han blev helt galen och det är då man inser att man inte har några cigg. Höll på att ta livet av mig inombords där ett tag men klarade mig för Sami skulle endå skjutsa mig till moppen som stod i stan så fixade cigg endå (y) .. Sikket flyt. 

Idag vet jag inte vad som händer. Funderar på att ta lite kort på hundarna men vet inte om jag ska göra det .. Kanske lite helkroppskort på Fröken? .. 
Den som lever får se.

För att kompensera mitt svek ska jag endå slänga upp lite riktigt ögongodis:

   
Kärlek <3 


hehe, ett jävla påginlägg blev det P: 

Jag återkommer under kvällen.

Yours sincerely

MirakelBetty - Den som lever får se. 




MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards