mirakelbetty

Direktlänk till inlägg 23 maj 2011

Bildbomb på allt och inget.

Av Betty Bergström - 23 maj 2011 22:52

Här kommer en liten bildbomb på allt å inget, i brist på annat. x) 

   Svanar, en liten utflykt med Sami som fotade med sin systemkamera, å så kommer jag där med min lilla blåa nokia ^^    GlidarN själv, Desoto AKA Al Quaida ^^   Lite på lyset, lånar exets glajjer (y) 

 

.. Och så lite gamla bilder man hittade som ligger å skräpar. Var 13-14 på den där bilden. 




   .. Och så en liten minnesbild på min älskade keps jag hade nästan konstant när jag var typ 14-16 :P 



   .. Och så en fjårtisbild då (y) Det är inget att sticka under stolen med, vi alla har försökt vara fjårtis .. eller?    Ännu en fjårtisbild x)   .. Och så en liten skojjig flummbild... jah xD    Nova AKA cablewoman och Plutten AKA kommisarie Späck gosar lite i smyg (;   Försök till en seriös bild på ett träd x)    Sealie har däckat av ^^    Skomakartumme (y)    Egopic i houndaiexpressen (:   Väntade på grillning vid Smedsjön XP    Min bästa utkiksplats över Kjellemans trädgård :P    Fillifållorna fett pepp (y   Äppelträd (: Sommarbild (y)    Sami i fotomundering (y) Han hade ett tält i näven som ni ser och ett på sig xD


Jahapp, det var väl vad man hade att bjuda på idag. Hm får se vad man hittar på imorgon X) ... 

Nån orkar tycka till vad som borde visas och skrivas mer om i den här bloggen?

Yours sincerely


MirakelBetty - Djävul eller gud, vem är jag, vem är du? Står du kvar, nu när himmlen faller? 

 
 
Sami

Sami

24 maj 2011 08:52

Hej Syster :)
Fina bilder du lagt ut. Hihi den där tält tröjan får plats med 2-3 personer :) kram

http://www.ipadblogg.wordpress.com

Betty Bergström

24 maj 2011 15:24

Tjena Sami!
Tack, i brist på annat kan man lägga ut lite skit tänkte jag :P
Har inte vart så mkt bilder på sistone.
Mjo, jag såg det hahaha
Bästa var när jag härmade Bettan i anagina show "Vafan är det du har på dig, ett jävla tält eller?"
Mvh

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Betty Bergström - 18 december 2012 16:30


Nu är det dags. Att gå vidare. Tack till Er allihop som gillat och kommenterat på MirakelBetty.bloggplatsen.se!    Det är dags att avsluta kapitlet här, bloggen drar vidare mot större mål och nya planer.    Känns lite vemodigt att skriva mitt...

Av Betty Bergström - 17 december 2012 15:02


Nu har det vart dåligt med bloggning idag, men det är till förmån för något bättre som kommer uppdagas imorgon! Inget varar för evigt och det är dags att köra på nytt och utvecklas då jag känner att jag har potencialen för att gå längre. Detta bety...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 21:20


Man faller ibland. Speciellt jag som arbetat upp ett duktigt sötsug senaste månaden.  Tog jul tidigt. Nu förstår jag varför hundar tex. äter allt de får tag i när de bli ensammna hemma. Ingen är ju där och stöttar en och världen arbetar emot en. I ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 20:25


  Jag kan inte sära på dem här två. Dem är kära. Fast Nova tror att hon är en hund och Plutten också .. Men dom är så fina ihop ..    Yours sincerely MirakelBetty ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 19:34

Då jag blev så jädra sen vart ju fotograferingen med M inställd idag igen X) Får ta det i veckan och verkligen göra det      Nu regn/snöade det lite så bilderna är tråkiga men men!  Bättre än inget!      u Syrran och Billy tränar Nh efte...

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards