mirakelbetty

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Betty Bergström - 24 maj 2011 17:35

Uj uj uj vad det blåser idag! Jag och hundarna var typ livrädda att få hela skogen över oss, som träna knakade P: .. Men trevligt var det, och som alltid hade vi Al Quaida med oss som så lyckligt travar efter ^^ 


Idag är en sån där inne-och-titta-på-film-dag förövrigt. Hästarna är tydligen redan inne för att Billy hade vart helt galen så Gnett tog in båda så Fröken slapp stå själv.


Lite onödiga bilder jag beslutat mig för att lägga ut: 


 Tänker apa efter er alla andra och visa er:Dagens lunch! Tortellini med ost i, en pannbiff, MASSA ketchup, en halv tomat som bara fick vara med för att den svettades (dom ser goda ut då) men det syns nog inte på bilden å så ett glas med mjölk     Fick lite Sagan om Ringen feeling av den här bilden, den är lite mysig (:   Tulpaner och lite blad och skit    Sagan om Ringen känslan är fullbordad, ser ut som Bilbos lilla skorsten och nåt litet dass eller nåt xD .. 


Hoppas på mindre blåsigt väder så man kan träna hundar och hästar. Inspirationen går på sparlåga och inväntar bättre väder för tillfället. 


Det måste ni hålla med om, svettiga tomater är fan goda!? :O 

Yours sincerely


MirakelBetty - Kärleken är inte blind, men ganska närsynt.

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards