mirakelbetty

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Betty Bergström - 25 maj 2011 17:14

Jahapp onsdag nu igen, imorrn blire in till öret. Fett pepp. Eller inte. 

Idag har jag gått ut med hundarna så tog lite kort på vägen för att det var så tråkigt att promenera idag: 


   Vi träffade en söt liten kossa på vägen ^^    Så vi tog kort på hennes kollegor och lilla kalven :)    Mamma ko ligger ner och resten står och ba: eeh.. mu..?    En bild som typ säger mig att gräset alltid verkar vara grönare längre fram, men sen vet man aldrig vad som väntar bakom kröken


   Medhjälpare 1: Pluttskij ^^    Medhjälpare 2: Spark ^^    Plutten går fot ^^    Nova vilar ^^    Nova spanar ^^    Mur och lite blad och skit :P    Staket och lite stenar, tyckte den blev lite frän P:    Livet enligt Kirba xD 

Nu bär det av till stallet, sensensen som vanligt.
Måste skynda. Faen jag är kvar vid datorn!! ...
!!!!  


Yours sincerely 


MirakelBetty- Fyfan vad livet är svårt! 




MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards