mirakelbetty

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Betty Bergström - 27 maj 2011 00:01

Jahapp, då sitter man här med hårfärgen i, imorrn ska man ta i en förpackning till och ta det jag missar idag. Fan va skönt å slippa den förbannade utväxten! 


Idag i stallet var en riktig prövning för Fröken, skulle ta en liten lugn promenad för att hon inte skulle bli stel och sådär. Det började med en massa ungar och hundar och allt vad det var. Efter det kom halva migrationsverket och gjorde väsen av sig och sen mötte vi en hund på vägen och sen hade någon huggit några träd som tydligen var läskigt!  Lilla Tultan klarade allt bra tycker jag, riktigt stolt att hon höll sig så cool endå. Sen började det regna så det blev inget hänga på ryggen idag så borstade bara av henne och kollade fötterna som var fina och svala med mjuka och fina gallor (y) 

Imorgon tror jag dock att det blir bara hänga och lite nh :) Kan ju bli intressant hur det utvecklar sig :)

   En liten bild från senvintras på världens Finaste, Fröken <3 


Sami och Frugan kom och hälsade på och vi talade mkt och hade trevligt, det kändes bra då det inte vart som det skulle mellan oss på nån vecka (y) 
Glad chey är jag :D

Imorrn äre öret tidigt och kolla efter träns på hööks tror jag ^^ Om jag lyckas övertala mamma dvs (;
Sen ska jag umgås med Världens Bästa Ätare <3
Min Egen Personliga Terapeft (stilig stavning), kock, krökarkollega, sidopök, psykolog, peppnings coach, hund och häst instruktör och allt vad du är xD ..
Du är världens bästa Ätare och allt vad du är iaf bara såru är medveten om detta <3


... Hur fan vet man vilket storlek på bett en häst ska ha..? Får man testa sig fram eller vad..? ;O 

Auf widerzen

Yours sincerely

MirakelBetty - It's my life and it's now or never. 



MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards