mirakelbetty

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Betty Bergström - 1 oktober 2011 16:33

TJEEEENARE!

Lite halvtöntigt sådär. Har ju vart ganska jävla oaktiv på senaste. Hm har inte hänt så jävla mkt, har fyllt 18. Kan köpa ciggalapps själv vilket är jävligt smidigt (y) Blir nästan lessen när dom inte frågar efter leg, alltid kul att se reaktionen på min bild på moppekörkortet :P Jag är skelögd och ser hjärndöd ut   <--- lite rädd för den reaktionen dock.  Men A. 
Nog om det.

Ny hårfärg: 

   Vad tycks? .. Bättre bilder kommer säkert upp nån gång. 

Stressigt som satan är det nu, men det är bara att hugga i så vi kommer iväg någon gång. Fan vad jag längtar!

Ikväll ska jag till Stråssa för å tala lite med Fröken Ätare. Blir trevligt, vi har hur mycket som hellst att prata om eftersom vi aldrig hinner umgås längre .. Hinner inte prata i telefon heller lika ofta, det är lite jobbigt på någe vänster. Eftersom det numera är typ vi mot världen för att resten av människorna som förr var med i svängen har trillat bort lite hipp som happ. Så kan det gå. 
För å få in nåra nya får man låta nåra gå. Det har man ju lärt sig för längesen, men det suger lite fortfarande. Jaja, bara å bita ihop å klampa vidare rå. 

Ny liten powhniehest har jag skaffat åxå
Vill ni se?

   
 Dammis   Tagen imorse , han var så lycklig för att han fick gå naken idag  

Reflexgrimman är inte snygg, men praktisk  

Hursom. Tillbaka till ämnet: Ikväll blire Stråssa och ÄtarN. Mkt prat.

Taggar sönder inför november, ska bli så JÄVLA roligt så jag spontanskjuter i böxera om ni ville veta. Så jävla roligt när det händer nå, så jävla bra känsla när man peppar inför något som man vet blir kul. Skyhöga poäng!   

Njej, nu ska man väl sätta igång. Kanske kommer upp lite bilder imorrn från ikväll, tar med mig kameran så den som lever får se.

Glömde säkert något nu, fyller i imorrn. Sup å svälj, trevlig helg!
Yours sincerely

MirakelBetty - "Man kan inte bromsa sig upp för en uppförsbacke" (- Sally) 

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards