mirakelbetty

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Betty Bergström - 3 oktober 2011 22:48

Godkväll! 

Japp imorrn är det dagen D då. Imorrn är det dags för Fröken att bege sig till de sälla jaktmarkerna .. Kommer bli jobbigt är klart, men samtidigt som en lättnad då jag tror att hon får det bättre där. Hennes sista dagar har hon spenderat i hagen med sin pojkvän Billy   .. Men hon har vart skit elak mot han    Det är krut i den surmärren ända in i det sista  

Måste endå slänga upp en bild på na

   Hej med dig, Linde Fröken    

Idag har jag och ÄtarN vart på hugget och beställt biljetter till Völund smeds release party i november på? till? vafan säger man? nya plattan Ur askan. Tagga sönder då! Störde mig lite på det för jag fick skriva "Betty Berg" (låter lite som en handikappad, gör det inte? ) Allt har iallafall löst sig och ÄtarN och jag håller på å spricker (i botten, ännu mer) nej men typ av jävla övertaggande!  

 Nya låten Hjältar som nu ligger uppe på tuben: 


 Det skönaste på hela låten är ju början, har nääästan lyssnat sönder den redan, eller nej .. inte än      

Är du intresserad av att gå på release partyt du å? 
Gilla Völund smed på facebook så står det där hur du kan köpa biljetter  
Do it god damn it, medans dom finns kvar   <--- Bra musik äre. 

Nej nu jäklar blire sänga för gammeltanta, ska ju upp före tuppen typ imorrn om jag inte redan har sagt det  

Ni får sova så vajjert, valfri placering av händer och fötter eller vad ni vill använda ikväll så ses vi i E-tuna i november!

Visar er Börjes grejjerna jag beställde i ett inlägg imorrn tror jag. Om jag orkar det vill säga. 

Som en pågjäkel jag var i lag med förut sa: Life's a bitch and then you die. 

Yours sincerely

MirakelBetty - Zzzzzz ... 


MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Skapa flashcards