mirakelbetty

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Betty Bergström - 7 oktober 2011 17:13

Hellu   


Ridningen gick bra, promenerade upp till paddocken.
Sen skrittade vi lite och flyttade och stannade och voltade litegranna.
Efter det blidde det trav, samlad och arbetstrav och sen var jag helt slut  
Så tragiskt dålig kondis har jag! Fortsatte tills jag fick han mjukare och sen hoppade jag av och gick hem igen. 
Ska rida imorgon igen. Och förhoppningsvis vara mer hurtig  


Han var jättesnäll när jag gick med han så är nog ingen fara att rida till och från paddocken. 


Jag var tröttare än hästen efter passet så jah .. 


Fick två halv-suddiga kort när vi kommit hem till stallet igen 


     Ok, väldigt suddiga. När herrn inte vill stå still är det lite halvjobbigt att försöka ta stiliga användbara bilder. 


Sadeln var iallafall APSKÖN. Ska fan ha den. Märkena på mitt snygga (något urtvättade) blå-gula schabrak såg fina ut också så so far so good. Så jävla skön sadel! 


So far, so good. Känns konstigt att rida igen på något vis. Ovant. Lyckades dock hyfsat idag tycker jag. 


Stretchade och gav lite hö, sen mockade jag och brände hem och klippte mig. Måste duscha innan jag tänker visa hur det blev xD 


Haha, vissa människor skulle det bli fan så mkt jobbigare att var utan X) 
Känner inte ens dig, verkar dock somatt det går att tala med dig fastän du är påg. Måste ju se dig som ett undantag. 
Your'e pretty awesome, Mr. secret    
Du fattar vem du är.. x) 


Höga poäng att bli klippt direkt efter att man ridit btw. (n)
Eh NEJ. 
Från det ena till det andra, Grattis Helmer, 1 år!   


Yours sincerely 


MirakelBetty - Only me who's ready but still standing here waiting..? 

Av Betty Bergström - 7 oktober 2011 09:57

Godmorgon gott folk! PÅ SVENSKA SÅ MAN FÖRSTÅR. 
Klockan är nästan slagen 10 denna höstförmiddag.

.. Och vädret .. pissar och blåser. Skitväder.

   Det var sånt här väder jag beställde ..

Här sitter man i ridkläder och funderar på vad man ska ta sig till..

Väntar nog på att det ska klarna upp, måste endå dricka kaffe. 
Funderar på att prova nya vinterridstövlarna men vet inte om det blir för varmt. 
Blir nog en snabbis i paddocken idag så kan jag rida av han lite mer. 
Får se vad som händer. 

   Fett jävla pepp.. Fan vad jag lägger upp svart-vita bilder då hela tiden ..? 

Anyhow tröstar mig med Volbeat och ska sniffa rätt på nåra mackor & lite kaffe nu. 

Vad rolig jag är då.  

Vi hörs senare, ha en fortsatt bra dag! 

Yours sincerely 

MirakelBetty- Joru satt. 
 

 

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards