mirakelbetty

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Betty Bergström - 12 oktober 2011 21:10

Godkväll folket!   

Sitter å skriksjunger till Lady GaGas Fashion.  
Kul har man.. 



Är trött så ska nog ta en dusch å sen se om det är något bra på teven. 

Kom precis hem från stallet, borstade Dammis. Helt täckt av lera var han typ. 
Hostan verkar vara borta, men vill inte rida endå. Känns inge bra om han inte har blitt kollad av vet. Så ska se till att ta ut nån, mami ska ringa distriktarna imorrn. 

Hatar att folk tjatar på en att man MÅÅÅÅSTE riiida. Alltid. Varje dag. Hellst 24 timmar om dygnet. DÖ -.-
Man känner sig som en dålig hästägare... 
Det handlar väl inte bara om att rida hela tiden .. ? 

Och herregud .. Vill verkligen gå ut på krogen, men har inga pengar .. 
Skulle behöva lite snabba cash .. 

.. Och då kom jag och tänka på:
Det kommer en uppföljare på SNABBA CASH och karaktärerna och skådespelarna från 1:an. JA brudar, JUUBLA. 

Puppy eyes pöjken Joel Kinnaman är med i den här filmen med, som den förvirrade, lite halvt fakkade J.W
*TJEJIGT SKRIK* 



  

Visste inte att det fanns såna men en påg som ser ut som en brat men inte är det. Och klär i det. Holy fuck man gör inte illa ögona om man låter sig dom vila på den hära ^^ 
   2:an kommer ut nästa höst är det beräknat. Väntar med spänning! 

Har inte läst Snabba cash, utan bara sett filmen. Men har ännu inte fått klarhet i om filmen är baserad på uppföljaren till boken Aldrig fucka upp. Hursom så är det mkt spännande dårå :) 


Det jag tycket var kul med Snabba Cash är just det att filmen slutar så avslutad. Man blir ju förbannad som fasiken, jag formligen skrek efter en tvåa och nu är mitt begär stillat för nu. 

J.W är en intressant karaktär också, just för att han lever detta dubbelliv och klarar det, han är smart och utbildad och klarar verkligen av att hålla back-slicken mitt på skallen (Om man kan uttrycka det så) i alla väder. Han väcker stor empati hoss mig då man egentligen bara vill krama pågfaen och lova att han inte behöver ljuga mer.. Och bjuda på bullar och saft under äppelträdet .. Ok, jag ska sluta spinna iväg nu. 

Meeen.. Nu ska vi inte bara se Kinnamans prestation, visst han är jävligt bra. 

Men: En herre vid namn Dragomir Mrsic gjorde stående intryck på mig, även han. Jag gillar känslan och hela han. Han bär liksom rollen: Ansiktsuttrycket, kroppen, rösten allt. Det gillas! 


Inte illa pinkad han heller, för att vara ryss?? och gammal gubbe x)  
 

Anyways, kul nyhet..! 

Nu hägrar teven, och JA jag har också märkt att jag stavat fel på headern men vafan den får hänga kvar en stund till  

 Nä ni flumbullar, vi höres imorgon. 

Yours sincerely 

MirakelBetty- Jag är i behov av snabba cash! 
 

Av Betty Bergström - 12 oktober 2011 12:57

Provar den här headern ett tag får vi se. 

Haha, 240:n skulle ju naturligtvis vara med <3 Pärlan  

Nån som tycker nåt eller?

Börjar fundera på om just den här headern som haft två tidigare versioner kanske börjar bli lite uttjatad ...?

   en sån där rolig failade cam-bild när jag skulle blåsa hårtesten uppåt men missade ganska duktigt. Kände ett behov av att dela med mig den. 

Lite header- historik: 

Här är de tidigare versionerna: 

     Kunde tyvärr inte hitta den här med text och kommer inte ihåg vad som stod heller men men :P       HAHAHAHA!! xD Kunde inte låta bli :P    Den senaste. 

Så vad tycker ni? 
Vad att göra med header problemet? 

Nu måste jag se till att komma igång att städa, tittar in en sväng ikväll. 
Ha det bra era knullgurkor! 

Yours sincerely 

MirakelBetty- It's header. Because it's on top of your blog and comes from your head .. Or what? .. 
  

Av Betty Bergström - 12 oktober 2011 12:19

Goddag! 

Solen skiner och här sitter jag i pyjamas fortfarande!
Är städdag idag. Gud vad roligt. Inte.

Har sniffat upp en kul blogg idag som ni kan kolla in om ni vill fördriva tiden:

 www.mixupthatlife.bloggplatsen.se

För er som gillar smink och grejjor så kör hon from. nu en "Veckans make-over". (y) 
Dessutom så verkar hon och en kompis ha börjat dansa eller vad man ska säga Burlesque.

Nån som inte vet vad Burlesque är?

Burlesque är det litterära, dramatiska eller musikaliska verk som är avsedda att orsaka skratt genom att apa det sätt eller känslan i allvarliga gärningar på ett annorlunda vis, eller genom löjlig behandling av sina undersåtar. Ordet kommer från det italienska burlesco , som själv härstammar från den italienska burla - ett skämt, åtlöje eller hån. 

Texten ursprungligen tagen från Wikipedia, fritt översatt och redigerad av mig.  Ni får gärna rätta om jag skrivit något som inte stämmer, eller fylla i om jag missat något.

Motivering: Tycker tjejen har skön stil, har många bollar i luften och lägger tid på bloggen. 

 Detta är min nya grej jag tänkte göra, eftersom det är så svårt att bli sedd och få kommentarer och verkligen bli uppskattad ska jag varje vecka lyfta fram en blogg som förtjänar det. 
För det är ju roligare att blogga när folk är engagerade och kommenterar och läser, ellerhur?

Har du en blogg du vill ska bli framlyft?
Kommentera gärna inlägget.

Tyck gärna till också vad jag borde skriva om och lyfta fram med bloggen. 

Tack på förhand!

Hörs senare.

Yours sincerely

MirakelBetty- Sometimes I'm just to damn good to be true.  

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards