mirakelbetty

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Betty Bergström - 17 oktober 2011 21:58

Hej där ute i natta!  

Sitter lite å lyssnar på Queen: 

 
Nån som har nån bra äldre rocklåt på lager? ..  

Kunde inte låta bli att dela med mig av den här med: 


 Den är fortfarande bra ..  


Skön låt, om man behöver lite oljud i bakrunden. 


Klassiker .. Men herregud vilken konstig musikvideo, det här har jag aldrig tänkt på förut xD

Det är väl lite sånt jag har lyssnat på nu ikväll. 

Men nu fick jag sug efter lite annan skön musik så drar väl upp volymen på max och dunkar lite Storm   

... Annars har jag väl inte så mycket vettigt att skriva här då...

Har ni förresten tänkt på att Ensilage luktar skit ?
Tänkte på det när jag gick förbi en bal med vovvarna idag. 
Tränade Plutten på att gå fot lös. Annars promenerade vi bara och tog det lugnt. 

Fixade bara allting i stallet idag och tog in och det. 
Ska borsta och göra iordning dom ordentligt imorgon. 

"Bink" åkte precis iväg med syrran. Som lånade kameran också så nu blir det snålt med bilder nån vecka eller så. 

Nej grabbs & bruds nu skriver jag bara utfyllnad känns det som. 
 
Vi hörs imorgon, vet inte riktigt vad jag ska ta mig till då.

Ah justdet. Innan jag går: Vad ska jag göra: Ska jag gå ut på krogen om två helger eller ska jag pierca mig? ..
Har lite beslutsångest och kan inte göra båda för det finns det inga pengar till.  
(Nej, just ja det är ingen idé för ni kör ju scilent treatment på mig ..  


Yours sincerely

MirakelBetty- They say that a hero can save us, I'm not gonna stand here and wait. Cause they are watching us. 

Av Betty Bergström - 17 oktober 2011 13:00

Hua! Hej, goddag & hallå! 

Tappade sugen lite på bloggandet igår, suck man kommer ju ingenstans ..  
Läsarna har dock stigit, men alla är så tysta och ärligt talat folket .. Scilent treatment funkar inte på mig .. Jag blir bara ännu värre ..

   Idag blir det att sitta och söka jobb och göra tråkiga, nyttiga saker. 
Min almanacka börjar precis kännas välbekant, snart dags att byta. Nästa års ska man kunna ha kort i har jag bestämt. Så himla bra känsla för detaljer jag har, man ser varenda brödsmula på bilden som jag inte torkat upp .. 

Funderar på att beställa en sån där fin med egna kort på framsidan som man designar själv .. Men a. det visar sig väl. 
    
Käringa som skulle ha E.T har inte hört av sig så nu efter frukosten ska jag göra slag i saken och ringa några andra nummer som ringde om misse igår. Så får vi se.

Ni vet den där gången som jag skulle gå ut i skogen med vovvarna förra veckan? 
Här kommer lite bilder ifrån det, bara för att ingen ville stå still och skulle dra och lukta på allt som fanns och jah...

   NosarN ..    Kirba ser rädd ut.   Enda kortet jag fick på dom tillsammans. Och så har jag fel inställning på kameran så Spike ser helt fakkad ut >.< .. ! Tror min kamera behöver gå i pension .. 

Tänkte ju att jag skulle få en jättefin bild med två hundar med solen i ryggen som sitter med huvena på sned och tittar sådär oskyldigt och lydigt på mig, och i sidorna på bilderna ska det vara några fridfulla, mossiga, lummiga stenar och en massa stora granar och träd. Men så blev det inte .. Som ni ser ... 


Skam den som ger sig! 

När vi väl tittar på failade bilder kan vi kolla på den här KisarN med:

  Vet inte varför, men Kirba ser ut som att han tänker:"ÅHHHHH IDIOT!!" xD ..  
 
Nu ska jag fixa med alla tråkiga, nyttiga saker så får vi se vad jag har att skriva om senare.

Ah just det .. Innan jag går: Har idag erfarat att det är för jävla kallt för att gå ut i shorts nu. Gör alltid det på morgonen, eftersom jag sover i shorts och blev helt iskall så sitter här och fryser fortfarande. Bäst jag släpper in doggarna igen innan dom skäller ihjäl sig och fryser sönder. Mina lydiga hundar .... 

Yours sincerely

MirakelBetty- Hurtbullen med pensionerad kamera .. 

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Skapa flashcards