mirakelbetty

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2011

Lite musik i brist på annat.

Av Betty Bergström - 17 oktober 2011 21:58

Hej där ute i natta!  

Sitter lite å lyssnar på Queen: 

 
Nån som har nån bra äldre rocklåt på lager? ..  

Kunde inte låta bli att dela med mig av den här med: 


 Den är fortfarande bra ..  


Skön låt, om man behöver lite oljud i bakrunden. 


Klassiker .. Men herregud vilken konstig musikvideo, det här har jag aldrig tänkt på förut xD

Det är väl lite sånt jag har lyssnat på nu ikväll. 

Men nu fick jag sug efter lite annan skön musik så drar väl upp volymen på max och dunkar lite Storm   

... Annars har jag väl inte så mycket vettigt att skriva här då...

Har ni förresten tänkt på att Ensilage luktar skit ?
Tänkte på det när jag gick förbi en bal med vovvarna idag. 
Tränade Plutten på att gå fot lös. Annars promenerade vi bara och tog det lugnt. 

Fixade bara allting i stallet idag och tog in och det. 
Ska borsta och göra iordning dom ordentligt imorgon. 

"Bink" åkte precis iväg med syrran. Som lånade kameran också så nu blir det snålt med bilder nån vecka eller så. 

Nej grabbs & bruds nu skriver jag bara utfyllnad känns det som. 
 
Vi hörs imorgon, vet inte riktigt vad jag ska ta mig till då.

Ah justdet. Innan jag går: Vad ska jag göra: Ska jag gå ut på krogen om två helger eller ska jag pierca mig? ..
Har lite beslutsångest och kan inte göra båda för det finns det inga pengar till.  
(Nej, just ja det är ingen idé för ni kör ju scilent treatment på mig ..  


Yours sincerely

MirakelBetty- They say that a hero can save us, I'm not gonna stand here and wait. Cause they are watching us. 

 
 
Ingen bild

Bella

18 oktober 2011 09:37

Så klart ska du gå ut på krooooogen! ^^

Aa juste, en sak till: ensilage luktar faktiskt gott :O så länge det inte är dåligt, förstås.. >.<

Betty Bergström

18 oktober 2011 13:22

xD Får la se stumpan

 
Ingen bild

janet

18 oktober 2011 10:35

Hm.... beror ju på vad du känner själv såklart men piercing håller ju längre en en fylla en kväll ;P
sen beror d ju på vad du helst vill ha.
Bink kom till ro fort här igår. Han och våra missar nosade på varandra o gick runt o nu sovr han tryggt i b uren osm står öppen för dom.

Betty Bergström

18 oktober 2011 13:24

Mjo, det är det jag också har funderat på. Men om jag piercar mig kan jag inte supa förrens jag ska till Etuna och sen efter det får jag inte pengs förrens i december :O .. :(

Mysigt :)

 
Ingen bild

Danne

18 oktober 2011 10:36

Nemen Tjenaare, att man skulle hitta hit trodde man inte :P
Är allt bra med dig ? bor fortfarande i skogen ser jag.
ska du te eskilstuna i november ?
ja jävlar..
Är det här någon du känner igen ?
Iansmamma.bloggplatsen.se ?

Betty Bergström

18 oktober 2011 13:20

Ahmen!! TJEEEENARE.

Vafen är du överallt du?
Japp, blir lugnast så.

Mjo, det ska jag. Ska träffa några jag träffa på kuggnäs där så jag och min kompis drar dit.

Haha, Ja Danne det kan man väl säga.
Och ja, såg inlägget nu.

Good for them, men tror fen inte jag bryr mig så mkt längre. Tur det så man inte blir nitad xD

Ni får roa er bäst ni vill, men känns som att det inte riktigt är värt det med tanke på allt som varit.

Ha en bra dag!
Kul med kommentarer :)

 
Ingen bild

danne

11 november 2011 13:52

härligt, då kanske vi ses där .
allt som har varit ?

Betty Bergström

28 november 2011 16:47

Kanske, kanske inte.
Hm nej jag sa inget!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Betty Bergström - 18 december 2012 16:30


Nu är det dags. Att gå vidare. Tack till Er allihop som gillat och kommenterat på MirakelBetty.bloggplatsen.se!    Det är dags att avsluta kapitlet här, bloggen drar vidare mot större mål och nya planer.    Känns lite vemodigt att skriva mitt...

Av Betty Bergström - 17 december 2012 15:02


Nu har det vart dåligt med bloggning idag, men det är till förmån för något bättre som kommer uppdagas imorgon! Inget varar för evigt och det är dags att köra på nytt och utvecklas då jag känner att jag har potencialen för att gå längre. Detta bety...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 21:20


Man faller ibland. Speciellt jag som arbetat upp ett duktigt sötsug senaste månaden.  Tog jul tidigt. Nu förstår jag varför hundar tex. äter allt de får tag i när de bli ensammna hemma. Ingen är ju där och stöttar en och världen arbetar emot en. I ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 20:25


  Jag kan inte sära på dem här två. Dem är kära. Fast Nova tror att hon är en hund och Plutten också .. Men dom är så fina ihop ..    Yours sincerely MirakelBetty ...

Av Betty Bergström - 16 december 2012 19:34

Då jag blev så jädra sen vart ju fotograferingen med M inställd idag igen X) Får ta det i veckan och verkligen göra det      Nu regn/snöade det lite så bilderna är tråkiga men men!  Bättre än inget!      u Syrran och Billy tränar Nh efte...

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards