mirakelbetty

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Betty Bergström - 27 mars 2012 14:24

Hej. Dog ni utan min uppdatering? Förstod det ..   


Idag rymde Kirba igen. Han tar varje chans han får .. Och han är så jävla snabb .. -.- 
Idag bar det av till flickvännen Elsa. Grannschäfern.
Som skiter fullständigt i om man lockar på henne eller inte. Kirba också.
Aja, fick tag på han tillslut.


 
Lite sängmys män emellan. 

Gjorde ett försökt till att fånga Swea på bild men min telefon har totalt gett upp nu. Men jag kan ju alltid beskriva det: Tänk er Smeagol som letar efter sin purrrrrecious. I mattan. Och hunden ligger i vägen.  

Hon är grinig över att hon inte får gå ut. Men det är mamma-hjärtat som säger nej i mig. Hon är så liten. Och en tjej. Inga fler ungdomsgraviditeter, tack ..

Räckte med Nova förra sommaren, di små ungarna var iofs en välsingnelse och inget annat. Men mamma hängde inte riktigt med i svängarna och var som en liten trasa och alldeles konstig i slutet innan ungarna flyttade hemifrån: 

   

Mamma Kablewoman & våra Kablekidz.. Saknar er, era lymlar!   


Annars har det väl inte hänt övermycket på dom här dagarna.


Van Dame har fått mer mat så att han ska orka sätta muskler och få lite mer framåtbjudning. 
Idag blir det ett pass i paddocken för herrn.

Blir serpentinarbete och flytta innanför och ut på spåret. Dvs. Lite lösgörande. Vi får se vad vi kan tänkas hitta på. 
Ska lägga volten åt sidan en stund. Jag är så trött på den. 
Nån som har några roliga "sätta igång tips"? Känns som att jag bara gnager på samma gamla skit. Och det är både jag och hästen trött på. 


Igår fick herrn svansen och bakbenen avspolade. Blev dock inte så bra. Använder mig av grönsåpa. Funderar på att införskaffa ett ritkigt skimmelschampo istället. Har inte riktigt fått in snitsen med att tvätta herrns svans heller. 
Men det kommer väl .. 


     
  Bjur på en bild på hästarna. Billy och Dammis som inte sett varann på en hel timme och har i princip avlidit av saknad.   Och ja, Van Dame är lite tjock. Men ignorera det. Det ska bort. 


Förutom att jag höll på att slita sönder min piercing när jag tog på mig en ny tröja nyss så mår jag för övrigt ganska bra. Jämna plågor som man säger, hehe *skrattar hurtigt*. 


Spånar på en ny header men har inga roliga bilder. Blir nåt helt nytt den här gången. 
Vi hörs.

Yours sincerely

MirakelBetty - Ur askan in i elden. 

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards