mirakelbetty

Alla inlägg under mars 2012

Av Betty Bergström - 17 mars 2012 16:40

KLADDBOMB. 

You are my sun, 

you are my light, 
baby I want you, 
I want you right now. 

Don't kill me for this! 

 



MirakelBetty- Ta det lugnt ikväll, ungdomar! 


Av Betty Bergström - 2 mars 2012 16:15

Våren är här... Fast den bara skojjade. Sen kom den tillbaka. Pikaboo! 

Lyssnar på lite gammart skit, därav rubriken på inlägget. 

Uttråkad till tusen tror jag. Har vart lite duktig idag iallafall och sökt jobb och kollat efter utbildningar. Som kan göra mig lite mer ... önskvärd på arbetsmarknaden. Vuxen poeng på språket där då. 

Idag ska jag hämta ÄtarN i linde och sen vetifan vad som händer. Försöka underhålla sig bäst en kan så att säga. 

När jag flyttar ska jag bli en enorm jävla rövslickare som klär sig i likadana kläder som alla andra, videobloggar apaktivt, viker ut sig på FB eller ev. lägger upp dagens jävla outfit varenda dag och så ska alla älska mig och vilja umgås med mig 24/7 (som det så vajjert heter). Så ska det bli :)
(Jag har damp idag.) 
Nerå. Ska fortsätta glida omkring här i min lilla värld. Det får duga åt mig! 

Lite bilder jag tatt på sista tiden. 

Snö. 


Vår. Nästan allt smälter bort. 


 

Just kiddi'n. Snö igen. 


 

En dag senare. Alltså vafan? .. 


 

Whisky undersöker det mystiska vädret dårå. 

 
Pikaboo! // Kirba. 


Dags å kasta sig iväg till stallet så man kan möta upp Bella i tid dårå. 
Trevlig helg eller vafan man ska skriva. 

Yours sincerely 

MirakelBetty - No heart to spare.

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards