mirakelbetty

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Betty Bergström - 19 maj 2012 21:38

Red ju idag. 
Här är dom tre bilder jag lyckades ta:

Sadlat och klar. 







Undersöker: sadel. 

     

Trött hest. 

Hästarna var spända idag, provade att rida i hagen. Han testade lite mer idag. Men fick igenom honom och "vann" tillslut. Så då hoppade jag av så fick det vara slut för idag.

Nöjd över dagens insats.

Yours sincerely

You already know who.  

Av Betty Bergström - 19 maj 2012 16:30

Jag ger fan i allt.


Jag är så jävla arg hela tiden så jag tror att jag exploderar och blir en hög med bubblande röd sörja..
Jag har seriösa aggresionsproblem verkar det som?


ORKA. Vi pratar om nåt annat. 


 Jag funderar fan på att börja videoblogga förresten. 
Ingen idé att fråga mina icke-existerande läsare. Men a. Lutar åt att jag gört.
Verkar kul.


Frågan är ju om jag är typen som är rolig, allvarlig, gnällig eller bara rent ut av helt galen och hatar allt och alla. Finns ju ganska många roliga, lika många arga. Men jag då...?
Har massa att prata om.


Men tänk om man säger nåt fel då och alla som betyder massa hatar en efter det?


Vilka problem jag har.


Hyfsad ny bild på mei.    


Hm. Fakk it.


Jag ska rida idag. Första gången efter att Dammis blev halt. Får vi se hur det går.


 

Det går inte att få normala kort på den där saten. 




   Tänkte att jag skulle lägga ut detta sneda videoklipp. Filmat för ungefär två månader sen? typ. 
Kan fan inte få det rakt   Nästa månad blir det att köpa mig en kamera, förhoppningsvis. Då blir jag lycklig. 
OBS! Att jag berömmer hela tiden är inte för formen, han går bakom hand ibland för att han inte har tillräckliga muskler. Men han slänger inte med huvudet och han har framåtbjudning. Han gör det bästa han kan. Då får man beröm    


Yours sincerely


MirakelBetty 

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards