mirakelbetty

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Betty Bergström - 6 juni 2012 22:31

Jaha och vad har jag roat mig med idag? 
Självaste nationaldagen i ära! 
Blev en välbehövs dusch imorse å sen kom Bella hit, då åkte vi ut till kyrkogården & hälsade på min bror  som jag tyvärr aldrig fick träffa innan han gick bort.



Jättefint :)


   
Kirba jag å Spiken var ute å gick i skogen, Kirba fick ha långlinan och var SKITDUKTIG! Enda gången han ville sitta still var när han skulle skita typ    


Bilder & film från betessläppet nu ikväll: 


           
Helan & halvan står och chillar. 


Det här var typ tio minuter efteråt vi hade släppt dom, och vi kom på att dom inte skulle ha på sig grimmorna. Precis när dom skulle börja utforska och blev lite fjolliga  
Jag måste seriöst sluta röka, låter som ett jävla ånglok. Hade sprungit typ 20 m innan.
Gör det imorrn .. Eller nån dag. När jag orkar.



Finns det ingen video? Kolla in på:  

http://www.youtube.com/watch?v=XoeNBZxQ-Fk&feature=youtube


Imorrn äre skola så nu ska jag ta av mig mina blöta stalljeans och sen äta lite macka å somna till Jurrasic Park och drömma mig bort bland dinosaurierna.


Vill verkligen gå på både Horse Show & Walking with Dinousaurs i höst!!
Vi hörs imorrn! Gokväll!


Yours sincerely


MirakelBetty 

Av Betty Bergström - 6 juni 2012 12:35

Nu regnar det igen!! Det var väl då fan .. 

Har iallfall masat mig upp nu och duschat. Skönt som fan!

Håll tummarna över att vädret blir bättre å att min syster kan släpa sig hit så vi kan släppa hästarna!

Mer utsövd än vad jag har vart på länge! Så skönt. Idag kommer ÄtarN hit med en liten stund.
Sen efter det ska jag ut med dogos. Har inte bestämt mig vart jag ska gå ännu.
Men blir väl på med regnjackan och gummistövlarna och ut sen iaf 


Not bad. 

Ska häva i mig lite kaffe nu och göra nåt av dagen. 
Ska försöka vara lite rolig idag och slänga upp lite roliga bilder och filmer och sådär.
Tills dess kan ni väl njuta av:


Nationaldagen i ära. Grattis mitt älskade Sverige!
Våga vara stolt över vårt kära Landet Lagom  

 Yours sincerely 

MirakelBetty 

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards