mirakelbetty

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Betty Bergström - 17 juni 2012 12:31

Söndah idag dårå. 

Må nästa vecka gå riktigt fort nudå säger jag! 
Ser fram emot midsommarhelgen  

Idag ska jag förhoppningsvis ut till Snuggan men dom svarar inte? Dom kanske har nå bättre för sig typ?
Skitsamma.

Det är så otroligt jävla skitjobbigt när människor man har haft runt sig och litat blint på sen puberteten visar andra sidan och sjunker som stenar i vattnet. Men jag antar att det som vanligt bara är för mig å bita ihop å fortsätta på den här jävla stigen also called lajf så att säg.

Saknar min Ätare & Min Emms. Kommer bli en jävla massa kul nu endå, fylleslagen lägger sig på hög ^^

Försöka leva i nuet och se det från ljusa sidan.
Ja, nu tänker jag göra det.

    
Söndagsfräsch efter nattens äventyr! 

Jag är desperat.. Behöver verkligen pengar nu.. Köpa kamera och en ny mobil! ja tack!!

Har funderat på Iphone förut men den tror jag är för "skör" för mitt hårda tappa-i-cementgolv-och-bli-skitig-behandling.  Nån som vet en mobil som är BRA men inte för ömtålig? Vill ha kamera och sms och att det ska gå och ringa typ  

 
Livet fortsätter i paradiset. Byxlös klarar sig alltid. Men det är nåt som inte är som förut. 
Tss Kärringsnack! På't igen. 

Vi höres! Ut å cigga. 

Yours sincerely

MirakelBetty 

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards