mirakelbetty

Alla inlägg under juli 2012

Av Betty Bergström - 24 juli 2012 21:05

Så imorgon drar jag mot Nyköping. Simma lugnt i helgen så hörs vi älskade, vänner & ni andra.

   
Finns inget annat ställe som Kuggnäs. ÄNTLIGEN dags att åka igen   

Vi får se vad detta året har att bju på. Ni får veta en del av det när jag kommer hem. 
OJA och Ledin brölar Sensuella Isabella från dumburken. VI VET! 
En vet nog aldrig vad som händer, men det sörrni ska jag ta rede på! 
Ha det bäst, ni finns någonstans långt där bak i skallen på mig. Det vet ni. 

 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 23 juli 2012 21:25

Den här dan har segat sig fram någelunda! 

Allt ska vara så svårt, men endå inte. Jävligt enkelt, om man tänker efter. 
Biter ihop och tänker inte. *Letar efter offknapp*

Nej ni vänner! Det är i år det händer! I år ska jag inte vara ledsen & arg och vara en levande bergochdal bana. I år och framåt ska jag vara glad och finna ro. Så är det. 
Satsa på det ni också! 
Ge aldrig något du vet att du aldrig kommer få tillbaka, det har jag roat mig med ett antal gånger och tillslut slår man emot botten och då står man där med skägget i brevlådan. 
Nu ni går jag inte på några fler nitlotter. 

 
Har man krånglat sig in, får man krångla sig ut. När du har kommit på tricket kommer du inte falla för samma fälla igen. 

Anyhow. 
Jag känner det i magen, känner det i kroppen. Börjar bli rastlös .. Trampar runt. 
Snart.Snart Bara timmar kvar tills man trampar omkring på Kuggnäs motorgård och ser Thule, Völund, PitbullFarm, Njord å alla andra   

Ska BORT från den här gudsförgätna HÅLAN. För gott. Så småningom. Så kan ju ni andra ha erat inavlade samhälle och löpa runt och äckla er . Ja ä int bitter! Men en del av er är ju bara ÄCKLIGA rent ut sagt. 

IAF. Började packa idag och ska fortsätta med det sista imöra när all tvätt har torkat. 
Två dagar kvar i skolan sen drar jag. Önskar att det vore för tid och evighet. 

 
Ska titta på två riktigt bra filmer nu och bara må väl och inte tänka. *off knappen nedtryckt* 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 23 juli 2012 11:20

Det är halv storm ute så jag kom att tänka på den där fula låten jag har hört nånstans? "WHAT'S THE WEATHER LIKE?" 

Sen kommer en kvinnlig röst och tar i för kung & fosterland genom näsan: 

"IIIIITT'S RAINING!!!!!!!!!!". 

Man dog varje gång. Kan bara inte placera vart jag har hört den!? 

Det är ju halvt jävla storm ute och blåser och grejjar så nothing good to do så ska baka en kladdkaka och fundera på vad jag ska göra för att bli klad igen. Bra va? 

 
Lilla Tigglimpa <3 Du å jag Kirba   

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 22 juli 2012 22:33



Hopplös romantiker! Guilty as charged! 

I min värld finns alltid ditt leende och i min värld finns vår värld som aldrig blev verklighet fortfarande. 
Jag trodde en gång att man fick utdelat ett visst antal tårar och ett visst antal hjärtesorger per man. 
Men dom blir ju bara större och större. Vad är det för logik? 

Jag är sån här bara. När jag hatar så HATAR jag, när jag verkligen vill något så KÄMPAR jag,  jag går dit pumpen vill, när jag är ledsen så är jag förkrossad. 
När jag är såhär vill jag hellst att du ska krama mig och lova att allt är bra. 

Jag är bara sån här! För att bli gammal & klok måste man vara ung, galen, korkad, töntig och kär .. 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 20 juli 2012 14:45

GOMÖRA! 


New day, nye tag! TGIF!! HÄLG!   


Igår såg man ännu ett tecken på att Kuggan närmer sig: 


 
Hör jag ABBA nu så börjer jah knalla mot Nyköping!


Yours sincerely 


MirakelBetty

Av Betty Bergström - 20 juli 2012 13:46

http://www.gora-slut.se/

Haha, det här är vad jag har roat mig med den här fredagseftermiddagen! 

   
Men helt singel blir jag aldrig!     

Hörs sen! 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 20 juli 2012 12:30

Provade lite vinklar för att vara kreativ och nytänkande. 


 


 
Här uttrycker jag glädje. Är magen glad, är människan glad. 


 
Finsk melankoli. Efter lite finskt hembränt. 


Yours sincerely 


MirakelBetty- Ha en riktigt bra dag! 

Av Betty Bergström - 19 juli 2012 21:54

Kirba <3
Lite bilder från vårt äventyr som tröst för att recensionen blev inställd pga. extrem trötthet..
 


 

     
Är han inte världens finaste? 


Vi hörs imorrn! 


Yours sincerely 


MirakelBetty

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Skapa flashcards