mirakelbetty

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Betty Bergström - 9 juli 2012 18:38

Goddag. Jag är osocial med bloggen i mina perioder. Som vanligt. Sån är jag. 

Hitentills har det här vart en jävligt jobbig sommar. Men i lördags hade jag jävligt kul   
Skip-boo, trevligt sällskap & prat, gamla pinsamma låtar från 90 talet, grogg & jah vad kan man mer begära.
Fick ur mig en hel del med. Och fick en del saker svart på vitt. Feels good to me.

Inbokat är nu också en tripp till Ullared med S & M (haha). I augusti drar vi dit.   

Försöker tro på mig själv och ta det lugnt. Får se om det funkar. 

Just för tillfället sitter jag & väntar på E & hennes nya pågjävel. Men dom är sega som aset. 

 
Trött som en röv! Vart uppe typ hela natten men det var det tamefan värt. 

Yours sincerely 

MirakelBetty

 

Av Betty Bergström - 9 juli 2012 16:42



Spread the love! Och behåll den där oskuldsfulla barnsligheten så länge du kan!

Yours sincerely 

MirakelBetty

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards