mirakelbetty

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Betty Bergström - 5 augusti 2012 20:40

Rastlös och osocial men skriver några rader endå! 

Mina katter är så jävla bortskämda SUCK. Torrfoder duger inte längre.. Så får väl bli å ge dom blötmat på heltid nu SUCK vad dyrt det kommer  bli   

Som sagt ska jag vara själv i huset ett par dar nu, så FÖRBANNAT jävla skönt. Äntligen får man vara ifred!

Vill bara fly landet (eller åtminstone den här gudsförgätna hålan) och lämna allt det här bakom mig. Som alltid så finns det ju ingenting att ha här, varesig killar, jobb, lägenheter, någonting att sysselsätta sig med och jävligt få människor som är något att ha öht. Så värdelöst! Men jag har tänkt på en sak: 

Såhär är det folk. För att klargöra det: JA jag kanske är känslig, men glor ni på mig när ni åker förbi och aldrig hälsar så blir det ju konstig stämning! Då antar jag att det är något jag har gjort eller nåt nån har sagt om mig som har gjort att ni inte vill ha med mig att göra. Då kan ju inte jag hälsa heller för det blir ju så förbannat pinsamt om ni dissar när jag vinkar. 

Vill ni inte ha med mig att göra så kan ni ignorera mig bara, för det gör jag med er. För det blir inte bättre av att ni blänger, det gör absolut ingen jävla skillnad på situationen. Ifall ni inte har märkt det. 
Ni får gärna komma fram och prata med mig, eller skit it.
Men glor ni så blir det som dubbelkommando för mig, för tittar man på nån söker man kontakt. Just sayi'n. 

Har ni lust att svartmåla mig, så gör det då för fan. Jag har klarat mig utan er hitentills och gör nog det i fortsättningen också. Men snälla. Sluta glo.
Och en sak till: Försök inte låtsas vara min kompis när du hör av dig typ två gånger för att du vill ha reda på något. Jag tycker redan det är skitjobbigt att försöka lita på folk. 

Tro mig, jag har tillräckligt med saker som är jobbiga redan. Så lägg ner bara
Hädanefter så tänker jag inte ens titta upp när jag känner blickarna, för jag tänker inte leka eran konstiga lek längre. 

 
Har aldrig gått ihop med folk och lär aldrig göra heller. Sån är det. Men lika glá är jag för det. Här har ni självförtroende: Det fulaste jag vet är mina tänder. Glo. Garva. Dom sitter där dom sitter. 

     
Sån självdistans har jag. Alla bilder man lägger upp behöver inte se bra ut. Men det här är jag, ska ni vara i mitt liv så lär ni acceptera det här också för det här är en del av mig. Hellre respekterad för den jag är än att vara populär för att jag gör allting rätt och följer minsta motståndets lag. 

Var inte så snabb med att dela ut domar, när en del (och då talar jag inte specifikt om mig själv) bara försöker och fastän det kanske inte alltid verkar så bara behöver en klapp på axeln och ett leende som säger "Du är bra som du är". 

Är det bara jag, så ta inte åt dig. Men jag skrev det här pga att det är något jag gått och tänkt på länge. 
Du kanske tar åt dig men inte menade något illa. Jag är hyperkänslig. Du har ingen anledning att ta åt dig för jag har ingen rätt att få dig att få dåligt samvete om du är en sån fin människa att du har ett sådant. 

Ha en fin kväll allihop nu har bitterfittan gapat av sig! 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 5 augusti 2012 15:56

Jahapp då är man hemma igen efter helgens bravader. Har huset för mig själv ett par dar nu. Så JÄVLA fint! 

Ska fördriva tiden lite här hemma nu å sen bär det av till stallet och aktivera min kära häst. 
Blir å inhandla lite kylbalsam åt herrn på måndag får vi se vad gallorna har att säga om saken. 


 
Nej fyfan nu ska jag slösurfa, vi höres om ni vill,kan och vågar. 

Yours sincerely 


MirakelBetty


MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Skapa flashcards