mirakelbetty

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Betty Bergström - 7 augusti 2012 19:53

Idag fick hästarna komma in skittidigt då den ena pållens rygg inte håller för regn på ryggen längre   

Var in till Grodden och inhandlade en spånbal och kylgél till Dammis. 
Så vi gick ut och gick idag och han var lite gallig så jag provade först på mig själv (såklart, så man vet att det inte gör ont) och sen på honom. 

Det ska jag klargöra nu: Det gör inte ont öht. så ni kan ha på hur mkt som hellst typ på era hästar utan att ha dåligt samvete. Jag tog rejält mycket på liten yta på armen och det är verkligen det enda som händer: Det blir kallt. Men inte så extremt att det är störande. 

Nu återstår att se hur gallorna ser ut imorgon! 

 
Eclipse Ice Gel heter den, från biofarm tror jag det heter? 
OBS, stulen bild från google! 

Det var det, nu ska jag ta det lugnt resten av kvälla! 

Yours sincerely 

MirakelBetty- Var det eller inbillar jag mig? :')

Av Betty Bergström - 7 augusti 2012 14:54


Hur löser jag det här? Det ska jag ta reda på sörrni. 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 7 augusti 2012 13:26

Håller på med ett styck header till en kär vän, så sitter och provar och krånglar. 
Använder både photoscape och Artweaver beroende på om jag ska börja om från början med något eller bara vill göra den ljusare eller nåt. 

Har en del frågor till någon bättre vetande: 

- Finns det något "textprogram" som man kan göra lite coola effekter med? 
Tänkte mig lite "glödande text", typ skrivstilstext som är lite snyggare gjord. Istället för det tråkiga vanliga! 
Gratis och hellst enkelt att förstå och redigera själv. 

- Hur fan gör ni för att byta färg men endå ha så pass hög/låg opacitet (hur fan det nu blir?) för att bara färglägga och inte förstöra själva ytan och färgskiftningen i tex ett öga? 

     
Känns som att det här är för svårt för mig   (Gammal bild jag gjorde ett försök att redigera. Jag har iaf blivit lite bättre.) 
Får se om jag får ordning på allt .. 

Kommentera gärna tips! 

Yours sincerely

MirakelBetty

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards