mirakelbetty

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Betty Bergström - 9 augusti 2012 18:48

Har stått i jag vet inte hur länge och försökt få hästskrället att STÅ STILL när man ska sitta upp. Är man envis så går det .. 

Försökte kontakta Sami och höra om han är social men inget svar så tar mig väl en repa med bilen bara för att jag är rastlös nurå. Ska plocka upp lite och fly innan mor kommer hem så man slipper ta den smällen att det ser ut som f-n (enligt henne). 

I övrigt gick det riktigt bra idag när jag red, han är stelare i den dåliga sidan men vi tränade nästan bara sidvärtsrörelser, ställa åt båda hållen, serpentiner, rakställa, stå still (!) och så travade vi lite. 

Men han snorar nå så jävulskt! Måste vara det där höet igen .... -.- Tur att man flyttar snart blir galen! 

Dom fick iallafall vara ute en stund till så plockar nog in dom senare ikväll   SUCK. Kattungarna är SKITJOBBIGA. Dom bara hänger överallt så jag tänker fly från dom också .. -.- 

 
Herr motvals.. 

Har lite ångest angående förra inlägget, det blev inte så bra som jag hade tänkt mig men ibland blir det som det blir! 
Dessutom kan inte alla tycka samma! Schitsamma! 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 9 augusti 2012 13:34

Hej jag går emot mina principer nu och tar bort publicerad text. Det är 3:e gången sen 2010 ..  Pallar inte trycket så tar bort det. 

Gjorde ett inlägg om vikingarockens nedgång eller vad en ska säg, men blev inte bra när jag läste igenom det så jag gör om det eller så skiter jag i't. Men just nu har jag annat att göre!



Jag pallar inte trycket av att ha en blogg!   


Här var det massa som blev helt fucked up, så tog bort det. Så lyssna på musiken och var glá. 


RADERA-RADERA-RADERA. 


 



 





Yours sincerely 


Ni vet vem.

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards