mirakelbetty

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Betty Bergström - 10 augusti 2012 22:35

Svenne du gjorde min kväll! 
Med trevligt sällskap och den här låten som talade direkt till mig! 
Tur man har vänner som är så fakking awesome så hälften vore nog!   


WORD. Jag tvivlade då, men vet idag. 

Taggar för plankstek imöra med massa jävla beasås, trevligt sällskap och piskande på Sameman så han håller sig vaken! Jag har fan dom bästa vännerna   

 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 10 augusti 2012 10:57

Himma igen. 
Gör mat nu, förjävla hungrig.

Mor är hemma nu igen. Tyvärr. ....... 

Snart jävulberg ska jag fan flytta, går segt framåt eftersom att utbildningen inte är riktigt klar än, men om 2 månader har jag äntligen gått ut den! Förhoppningsvis lättare å få jobb då .. 

Vart en sväng te Kopparbergsvägen i Storå igår och dricka kaffe, blidde kvar där över natta. Var vajjert! Jag och vederbörandes skinnsoffa börjar frenda varann. 

Vetifan vad som händer idag, så förbannat trött så funderar på om man skulle kasta ikull sig igen och glutta på en film när jag har ätit mig spymätt på mjölkmakaroner och bacon. 

 
F. U. Me is awesome. Ja. Det gick ju bra det där!
Men jag orkar inte anstränga mig så mkt idag, vi höres. 

Yours sincerely 

MirakelBetty

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards