mirakelbetty

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Betty Bergström - 11 augusti 2012 18:47

Det är alltid bäst första groggen, och det är där jag befinner mig nu. 
Väntar på matN så snodde Samemans dator en lita stunn. 
Suck jag blir så trött på folk. Men inge negg nu. Det orkar jag fan inte. 

 

Hemma hos dom här jävla mysmongona. 

Jag säger som så, det blir bra igen en vacker dag. 

Yours sincerely 

MirakelBetty.

Av Betty Bergström - 11 augusti 2012 13:54

Jahapp ska kasta mig iväg till stallet nu och sen blir det att stila upp sig inför kvällen. 
Har aldrig vart mkt för att klä upp mig men nu på "äldre dar" har det blitt lite mer sport. 

Försöka käka nåt lätt så man inte svälter ihjäl innan man når Storå   Har inte ätit frulle än, that's why. 

     
Gasar tills det rasar. 


Nej jag vet inte. Den här bloggen fallerar bara mer och mer. 
Vi får se om den blri kvar eller icke, det är ju ingen idé att ha en sån här blogg som aldrig kommer framåt och aldrig utvecklas och inte är intressant att läsa. 

Anyhow. Inget är bestämt. 
Nu dunkas det Mötley Crüe, vilket betyder att man taggar upp. 
Ska väl göra ett ryck nu, är så nära kamera men tycker bara det blir svårare och svårare att knåpa ihop inlägg som blir bra och innehåller nåt. 
På återhörande. 

Yours sincerely 

MirakelBetty

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards