mirakelbetty

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Betty Bergström - 12 augusti 2012 21:25

 
Som jag känner när jag är med dig har jag aldrig känt. Du är mitt allt, min underbara vän   Du & jag ska alltid vara tillsammans. Du bor evigt i pumpen min din tokstålle. 


Som ni förstår gick det bra att rida, var lite krångel men lite hästhumor får man räkna med när man umgås med Dammis   Helt sjukt vilken samhörighet jag känner med den här hästen. Han är inte "bara" en häst längre, han är min bästa vän. 


Yours sincerely 


MirakelBetty

Av Betty Bergström - 12 augusti 2012 17:40


Fin låt. 


Yours sincerely 


MirakelBetty. 

Av Betty Bergström - 12 augusti 2012 17:40


N'uff said with lyrics. Cepejävelliv! 

Yours sincerely 

MirakelBetty. 

Av Betty Bergström - 12 augusti 2012 13:50

Hemma igen efter en awesome kväll på Kopparbergsvägen! 
Ska rida ut idag, får se hur det går. Och hur lång tid det tar innan herrn behagar stå still när jag ska upp ..... 

 
Herr oskyldig  ser alltid så snäll ut i stallet haha   Å så det bästa som finns, trycka in handskarna under sadel vid framvalvet så man inte glömmer dom då jag är så förbannat disträ jämt. Har tom. hänt ett par gånger att jag hoppat upp, ridit en stund och insett att hjälmen ligger kvar  i stallet haha. Ignorera den vidriga vattenkoppen, den används INTE. 

Nu ska jag börja skriva på min Ullared inhandlingslista och äta lite så man orkar hålla igång ett tag i stallet. 

Yours sincerely 

MirakelBetty

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards