mirakelbetty

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Betty Bergström - 14 augusti 2012 21:57

Jahapp dagen innan slutprovet. TAGGAD! 
Snart LYCKLIG TJEJ! Snart bara praktik kvar!
Sen kan man förhoppningsvis få valuta för allt "slit" och få ett jobb. 
PEPPAD. Peppar med chips & dipp nu efter en välbehövlig dusch då man blir lite svett av att promenera med Dammis.    Men han var asaduktig idag (såklart)

 
Not bad Byxlös! 

Så håll tummarna för mig imöra att jag kan svara sketabra på alla frågor, tror det kommer gå bra. Känns som att jag kan det mesta. 

Dagens låt är min pepplåt jag lyssnar på nu när jag höppar in i duschen: (Från bästa filmen haha) 


Ha en trevlig, positiv kväll allihop så hörs vi imorrn alla små bollar & bollor! 

Yours sincerely 

MirakelBetty

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards