mirakelbetty

Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av Betty Bergström - 25 augusti 2012 22:57

Ska väl allt jämna ut sig? 

 
Hellre dö stående än leva ett liv på knä, eller vad säger ni?   

Sitter här och filosoferar efter en födelsedag firad med en del av det bästa fölket. 
Började absolut inte bra detta. Men det känns MKT bättre efter jag loggade in på facebook och verkligen såg att en del människor jag inte talat med på ett bra tag skrivit inlägg och faktiskt la ner lite tid på det <3 
Älskar! 

En mening jag fann tröstande idag: Everything WILL be okej in the end, if it's not okey it's not the end.
 


Tack till varenda jävel som visat uppskattning på ett eller annat vis på min födelsedag, nu ska jag ta mig en redig rök med en rekordelig som sällskap och blåse ut ljuse och önske mig något. 

Trevlig kväll till alla där ute, nu får en ladda om batterierna och köra fullt ös, byxlös. 

Yours sincerely 

MirakelBetty- "Why do we fall? So we can pick ourselves up again"- Alfred, Batman the dark knight. 

Av Betty Bergström - 25 augusti 2012 11:25

Den här sommarn har vart den pissigaste på länge. Den har vart skit rent ut sagt, för det mesta.
Jag trodde att man hade ett visst antal pissiga händelser per man i sitt liv. Då lär jag ta mina nu på en gång. Men hur bitter och förstörd kommer jag vara sen då när det börjar gå bra en stund igen? Och hur fan litar man då på det där jävla skiten när man vet att allt kommer gå åt helvete snart igen? 

En del dyker bara upp som gubben i lådan. Ständigt. Är aldrig där man man behöver det, utan är bara där och förstör när man väl plockat upp sig själv. Då blir man ledsen och sen börjar det om igen. Då försvinner dom igen. 
Man kan aldrig tvinga en människa att härda ut, för att man själv vill ha denne i sitt liv.  Men som du håller på så ger du mig ju inget val, för jag kommer ingenstans så länge som du håller på såhär. Inte okej. 
Som att köra över nån ständigt, och sen när den väl håller på å reser sig upp så lägger man i backen och kör över igen. Det är meningslöst.

 
Vad i helvete är meningen med det här? 

Tillslut kommer jag vara så fucked up att jag inte kan göra något överhuvudtaget. Bara bli apatisk. Eller skrika rätt ut. Vänta på att smärtan ska gå över. Med panik inombords. 

Att göra något sånt smärtfritt går inte, men det går att göra det mindre & mer smärtsamt I guess? 

Jag har alltid dagdrömmar om hur alla bryr sig och hör av sig och hur alla vill göra saker och ha mig med och hur jävla härligt det är.
Nu hör folk av sig, vill vara med mig och vill att jag ska komma och hälsa på. 
Men nu vill jag ingenting förutom att skrika så högt jag kan och ta död på allt med känsel.

Idag fyller jag 19 år och önskar att ingen brydde sig. Jag önskar att det hade varit en vanlig dag. Jag önskar att jag aldrig hade svarat, jag önskar att allt hade vart lika halvjävligt som vanligt. 

grattis Betty på födelsedagen, bit ihop. Snart är det över. 

Yours sincerely 

MirakelBetty- Fuck everything. 

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Skapa flashcards