mirakelbetty

Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av Betty Bergström - 29 augusti 2012 20:59

Ullared då! 

TRE jävla gånger var vi in, haha! 
Första kvittot slutade på 800 ca, andra på 600 och den sista gången handlade jag för 300. 
Helt sjukt va pengs!! 

Men riktigt kul hade jag, S & A! 
Tyvärr har man ju då ingen kamera, men det ska ändras snart. Har fått en hel del pengs så i slutet på nästa månad kommer en kamera inkasseras. Ser fram emot det, är ju inte så kul å använda sönder dom bilderna man har! 

Det jag handlade på Ullared (kommer upp kort när kameran är inköpt) 

- Tre nya bhar 
- Två par troser 
- Två linnen & en everlast t-shirt
- 4 tjocktröjjor 
- 1 par jeans
- 1 par mysbyxer
- 1 ländtäcke till Dammis
-Transportskydd till Dammis 
- Nya örhängen 
- 1 stycke rakmaskin (ny frilla ska fixas inom kort!) 
- 1 nytt schabrak till Dammis
- nytt läderbalsam då mitt gamla är nästan slut. 
 .. hm tror det var allt? 
Det var iaf lätt värt pengarna! 

 
Syrrans å min vagn (min närmast) från förra året! Det bor en stor shoppaholic inom mig! 

Nä, hörrni vi hörs imorrn! Ha det underbart! <3 

Yours sincerely 

MirakelBetty- It's annoying men endel saker kan inte ignoreras. Antingen är jag dum i huvet eller så är det bara så. 

Av Betty Bergström - 29 augusti 2012 18:46

Tjena tjena! 

H
emma igen och tänkte tipsa om en lite peppig låt: 


Säger väl det mesta! Skön! 

Skriver mer senare om Ullared, nu ska jag kasta mig iväg till stallet en sväng! 
Tänkte bara anmäla mig hemma   

Hoppas ni haft det bra, jag har haft det. Så najs med lite distans, nu ska man väl ta igen sig en månad innan man behöver vara fit for fight för fylleslag. Kommer bli så jävla skojj! 

Å imorrn är det dags för praktik, men nu till lite lugn i sinnet i stallet! 

Yours sincerely 

MirakelBetty


MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards