mirakelbetty

Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av Betty Bergström - 30 augusti 2012 21:58

Jahapp då var det bara duschen kvar innan läggdags å andra dagens praktik. 
För att lysa upp lite i det här otroligt dåliga vädret (där jag bor har vi haft ÖSREGN, nu regnar det "bara" och åska)
tänkte jag publicera lite tänkvärda bilder. 

 

 

 

 

Och så två allvarliga, tänkvärda saker. 

 


Var rädd om dom som bryr sig. Lev livet idag, älska mycket och släpp allt det där andra så fort du kan. Man lever bara en gång! 

 
Det är det här den här satans bloggen handlar om. 

Godnatt. Sov gott! För det är du värd! <3 

Yours sincerely 

MirakelBetty. Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be, under kan ju alltid ske. 

Nån gång i slutänden jämnar det ut sig, även om det är en jävla lång väg å gå när det regnar och man är ensam. 

Av Betty Bergström - 30 augusti 2012 18:18

På praktiken avklarad! 
Känner mig lite awkward fortfarande men flöt på rätt bra där i slutet. Foerjevla skönt! 

Haha, en del saker är så jävla random och gör en så jävla glad   
 


N
u sitter man och käkar lite spaghetti med köttfärssås, sån jäla överklassmat (Vart är konserverna? :C ) 

Dags å dra sig mot stallet efter en uppiggande kaffe! 

Hörs senare pullor! 
Yours sincerely 

MirakelBetty 

Av Betty Bergström - 30 augusti 2012 08:35

Godmorgon alla små bollar! <3 


Nu ska jag snart bege mig till praktiken men just för tillfället sitter jag och äter en chiabattamacka med ost och lite kaffe till det. Livskvalité! 

 
Gött mä färsk macka! Nya Everlast t-shirten! 60 spänn på Ullared. Redigt värt! Den har sådär bra passform och allt! :) 

     
HAHA vad tjock jag ser ut ^^ Måste bli lite mer tight nu känner jag! 

Hörs sen ^^ 

Yours sincerely 

MirakelBetty

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards