mirakelbetty

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Betty Bergström - 5 september 2012 21:25

En av de vackraste varelserna jag skådat i hela mitt liv! 
SÅDÄR ska dom se ut. Och precis sådär ska det vara! 
Sikken otroligt fin liten häst! Oj oj oj vad fin hon kommer bli när hon blir stor! 



Underbart! Ni kan ju inte annat än att hålla med? 


Yours sincerely 


MirakelBetty

Av Betty Bergström - 5 september 2012 21:02

Helt totalt jävelberg sopslut. 

Så trött att jag tror jag ska dö. typ. Och när jag kommer hem så sopslut och tror jag ska lägga mig på golvet och kräkas i hallen så har inte mamma handlat. Men JA. (love life!) Det går inte att vara en livsälskande kvinnlig version av Dileva hur länge som hellst när allt bara (känns det som) går emot en. x) 

Lyckades brottas med en halvgalen häst som iallafall står i sitt stall harmonisk och lugn och tuggar hö. 

Det är seriöst det enda jag har lyckats åstakomma idag. Och jag har stressat som en röv xD 
Värdelöst! Nu får jag ta tag i allt det tråkiga imorrn och bara chilla framför teven på fredag! <3 

Mamma åkte in till stan iallafall nu och hon lovade tom. köpa mjölk, cigaretter och CHOKLAAAD! Typ sånt som bara jag använder. Glá! 

Vardagslyx! Behövdes idag när man är lite småbitter.. 

Men kommer bli en jobbig dag imorgon också tyvärr D: 
- Söka jobb 
- Kolla ny stallplats (IGEN)
- Ragga hö (IGEN) 
- Praktiken! 
- Se till att promenera Dammis så han håller sig mjuk och fin. 
.. Allt jag kommer på? Men har säkert glömt någe .. 

 
MEN! Veckan går framåt! 

Yours sincerely 

MirakelBetty

Av Betty Bergström - 5 september 2012 18:33

Är det jag det? 

Skriver mina små "mitt-emellan-två-saker" inlägg   

Nu ska jag få i mig lite mat och kaffe och sen fort som ögat till stallet och ett dressyrpass i kvällssolen! 

 
Så kan man va. 

 
Så kan man va

 
.. Så kan man va. 

Så kan de va! Lide trött och sådär men taggad för stallet och några timmar med min kille <3 

Yours sincerely 

MirakelBetty- Ursäkta, återkommer senare   

Av Betty Bergström - 5 september 2012 13:53

Goddagens mitt i veckan! 

Det är lunch nu så käkar pommes, korv och stekta champinjoner! 
Men imorrn MÅSTE jag fixa matlåda, hinner fan inte äta om jag ska åka hem så blir nog en kvällsblogg i fortsättningen  


 
Slit och släng blir det i två månader nu :P Men ska göra mitt bästa för att hålla ihop det här ^^ 


Vi skojar till det senare, hej så länge <3

Yours sincerely

MirakelBetty 

MirakelBetty


Fullt ös, byxlös. Välkommen till min blogg!
Kontakt: MirakelBetty@hotmail.com

Van Dame "Dammis"

 

Min älskade häst. <3 

Plutten "Kirba"

 

Världens taxigaste tax! <3 

Omröstning

Vad vill du ha i julklapp i år?
 Mjuka paket! Kläder.
 Hårda paket! Saker till djur/min hobby osv.
 Upplevelser!
 Blandade julklappar!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i arkiv

Arkiv

Länkar

Guestbook. Skriv nå skojjigt!


Ovido - Quiz & Flashcards